پیشنهاد غیر قابل تصور باشگاه قطری به ستاره استقلال

پیشنهاد غیر قابل تصور باشگاه قطری به ستاره استقلال

روزبه چسمی هافبک دفاعی ملی پوش استقلال که یکی از گلزنان تیم ملی در جام جهانی بود، در هفته های اخیر در استقلال شرایط خوبی داشته است. روزبه که در دربی بعد از جام جهانی گلزنی کرد، یکی از مهره های اصلی ساپینتو است و سرمربی پرتغال روی او حساب ویژه ای باز کرده است.

البته در روزهای اخیر این ملی پوش پیشنهادی از یکی از تیم های قطری برای ادامه کار در نیم فصل دوم در قطر دریافت کرد. چشمی که سابقه فوتبال در قطر را دارد، این بار از باشگاه ام صلال این کشور پیشنهاد داشت اما روزبه این پیشنهاد را رد کرد. در جو هواداران استقلال عنوان شد که این بازیکن باتجربه به دلیل نیاز استقلال و علاقه اش به این تیم و هوادارانش این پیشنهاد را رد کرده است اما پیگیری های ما نشان می دهد که دلیل اصلی پاسخ منفی ام صلال به این پیشنهاد چیز دیگری است. .

باشگاه قطری برای 6 ماه و تا پایان این فصل فوتبال حاضر بود تنها 100 هزار دلار به بازیکن ملی پوش استقلال بپردازد که مورد قبول روزبه قرار نگرفت و این بازیکن خیلی زود پیشنهاد این باشگاه قطری را رد کرد.

چسمی از نظر مالی با استقلال قرارداد خوبی امضا کرد و یکی از بازیکنانی است که در این تیم دستمزد بالایی می گیرد و به همین دلیل جدایی از استقلال و قبول پیشنهاد تیم قطری به نفع این بازیکن نبود و آن هم به همین دلیل ترجیح داد که قطر را ترک کند، حضور دوباره در فوتبال قطر.

دیدگاهتان را بنویسید