درآمد غیر قابل تصور یک ایجنت فوتبال ایران!

سال هاست که مدیران باشگاه قول می دهند مستقیما با بازیکنان مورد نظر سرمربی مذاکره کنند تا دست دلال ها یا نمایندگان را قطع کنند، اما همچنان شاهد امضای اکثر قراردادها توسط این واسطه ها هستیم و در بسیاری از موارد چند بازیکن در یک تیم دارند. آنها می توانند نقشی در سرنوشت آن تیم یا حریفان تعیین کنند.

در همین راستا شنیدیم یکی از واسطه های فوتبال کشورمان در فصل جاری لیگ برتر موفق شده نزدیک به 40 بازیکن ایرانی و 5 بازیکن خارجی را جابه جا کند و مبلغ فوق العاده ای جمع آوری کند. طبق ادعای دوستان نزدیک این دلال، او 80 میلیارد تومان از نقل و انتقالات بازیکنان ایرانی به دست آورده و از جذب 5 بازیکن خارجی به تیم های ایرانی رقم 70 میلیارد تومانی را به دست آورده و به این ترتیب در یک پنجره نقل و انتقالاتی 150 میلیارد تومان به دست آورده است. برنده شد! جالب اینجاست که او سال گذشته با تاکید بر درآمد 65 میلیارد تومانی به دنبال افزایش این رقم بود که در نهایت موفق شد به آرزویش برسد.

جالب اینجاست که در مورد این ایجنت گفته می شود دو بازیکن سرشناس و البته محبوبی که آخرین سال های حضورشان در فوتبال را دنبال می کنند و البته یک مربی مطرح با او همکاری می کنند و بیشتر بازیکنان ایرانی از طریق آنها با این دلال در ارتباط هستند. این دلال که در ویلای خود در منطقه لواسان زندگی می کند به تنهایی دو تیم لیگ برتری را به طور کامل تعطیل کرده و جالب اینکه دو مدیر عامل این باشگاه ها با او کار کرده اند اما مدام می خواهند در مصاحبه های خود با دلال ها برخورد کنند.

شایعات زیادی درباره این واسطه وجود دارد، از جمله اینکه مجری سابق، مجری فعلی و البته سردبیر با او همکاری داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید