پیشنهاد نجومی یک تیم صنعتی به ستاره پرسپولیس

پیشنهاد نجومی یک تیم صنعتی به ستاره پرسپولیس

حتما می دانید که عیسی آل کثیر در نیم فصل اخیر برای به توافق رسیدن با پرسپولیس با چالش های زیادی مواجه شد. در ادامه به توافق نهایی و قطعی این بازیکن با پرسپولیس برای امضای قرارداد یک سال و نیم اشاره شد. البته اجرای قرارداد برای سال دوم با توافق دوجانبه خواهد بود. به این ترتیب آل کثیر از نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه می شود و برای این تیم بازی می کند.

عیسی آل کثیر در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم عملکرد خوبی داشت و نقش مهمی در قهرمانی تیمش پرسپولیس با گلزنی در بازی های حساس و به خصوص دربی داشت.

توجه داشته باشید که این بازیکن که به دنبال قرارداد یک فصل و نیم با پرسپولیس بود، برای نیم فصل 15 میلیارد و برای فصل بعد 30 میلیارد از این باشگاه درخواست کرد که این مبلغ مورد قبول باشگاه قرار نگرفت. چون تراز مالی پرسپولیس به هم می‌خورد. ! سرانجام پس از مذاکرات، توافق مالی طرفین برای قرارداد در نیم فصل 5 میلیارد تومان شد. در عین حال خبرهایی رسیده مبنی بر اینکه توافق مالی فصل آینده منوط به مذاکرات جدیدی است و در صورت موافقت پرسپولیس برای تمدید قرارداد در فصل آینده، این مذاکرات انجام خواهد شد.

یعنی قرارداد عیسی الکتیر با پرسپولیس با این شرایط به پایان رسیده اما طرفین هنوز برای فصل آینده مذاکره و توافقی بین خود انجام نداده اند. از سوی دیگر یحیی گل محمدی سرمربی مورد اعتماد عیسی آل کثیر به احتمال زیاد فصل آینده در پرسپولیس حضور نخواهد داشت و همین موضوع می تواند ماندن یا رفتن قاتل استقلال را پیچیده کند. این در حالی است که پس از پایان لیگ برتر، تیمی از لیگ برتر صنعتی به عیسی آل کثیر پیشنهاد 30 میلیارد تومانی داد. این مبلغ در واقع 6 برابر مبلغ قرارداد عیسی آل کثیر در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم با پرسپولیس است!

عیسی آل کثیر در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیستم از یک تیم صنعتی سه برابر پرسپولیسی ها پیشنهاد داشت اما به خاطر برادر پرسپولیسی اش ترجیح داد پیراهن قرمز رقمی در حدود 2 میلیارد تومان به تن کند.

دیدگاهتان را بنویسید