بی توجهی ستاره پرسپولیس به پیشنهاد نجومی: می خواهم بمانم

بی توجهی ستاره پرسپولیس به پیشنهاد نجومی: می خواهم بمانم

در حالی که رضا درویش در برنامه ورزش و مردم پرده روی سماج مهدی ترابی مشتری لیگ ADNOC را پایین انداخت، هافبک پرسپولیس در تمرین هوازی این تیم در ورزشگاه کاظمی شرکت کرد.

ترابی که فصل گذشته 15 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و به عنوان موثرترین بازیکن این تیم شناخته می شد، در سال پایانی قراردادش به دنبال کسب یک قهرمانی دیگر برای این تیم خواهد بود.

شایان ذکر است که او از زمان پیوستن به پرسپولیس تنها یک فصل را بدون جام سپری کرده و به جای آن در هر دو دو ضرب قهرمانی سرخ ها پیراهن آن تیم را بر تن کرده است.

او که حضور ناموفقی در لیگ ستارگان داشت، نمی‌خواهد در فصل مهم منتهی به جام ملت‌های آسیا خطری را به جان بخرد و ترجیح می‌دهد تا زمانی که در پرسپولیس حضور دارد به تلاش‌های خود برای ورود به تیم ملی ادامه دهد.

جالب است بدانید مهدی ترابی تنها 28 سال سن دارد و در این مدت 153 بازی برای پرسپولیس انجام داده و در صورت تداوم حضورش در این تیم، این احتمال وجود دارد که بتواند رکورد تاریخی علی پروین را بشکند.

ترابی در آن دوره 42 بازی بین المللی انجام داده و در دو جام جهانی حضور داشته است و احتمالا در دومین جام ملت ها نیز حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید