پیشکسوت استقلال پشت سر پرسپولیس آمد

پیشکسوت استقلال پشت سر پرسپولیس آمد

پرویز برومند پیشکسوت تیم استقلال در خصوص حضور در ورزشگاه آزادی به همراه همسرش و مشکلات مربوط به بازی مس کرمان اظهاراتی را بیان کرد.

روز بازی استقلال با همسرت در ورزشگاه بودی؟

بله و خوشحالم که استقلال مبتکر حضور بانوان در مسابقات باشگاهی ایران شد. اما بعضی ها حرف من را درست متوجه نشدند.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

وقتی همان شب که از ورزشگاه خارج می شدم به خبرنگاران گفتم استقلال پایه گذار ورودی بانوان است، عده ای موضع گرفتند که قبلاً این اتفاق برای باشگاه پرسپولیس افتاده است! اما موضوع باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان فرق می کند. 20 سال پیش زمانی که استقلال یک بازی خانگی در آسیا برگزار کرد، با توجه به شرایط بازی بین المللی، هواداران زن تیم میهمان به ورزشگاه آمدند و از نزدیک بازی تیم خود را تماشا کردند. همینطور بازی های ملی. منظورم بازی محلی باشگاهی بود که بعد از انقلاب برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران توسط استقلالی ها پایه گذاری شد.

آیا می دانید در زمان میزبانی پرسپولیس، هواداران این تیم نیز به ورزشگاه می روند؟

این عالی است. برای پرسپولیسی ها این فرصت خیلی مهم بود. البته دلیل این که پرسپولیسی ها امروز این فرصت را پیدا کرده اند، رفتار صحیح هواداران استقلال است. هم زن و هم مرد. البته اگر حضور بانوان استقلالی تجربه مثبتی برای برگزاری لیگ ایجاد نمی کرد، شاید این موضوع به همین بازی محدود می شد. اما امیدوارم بانوان پرسپولیس با شخصیت رفتار کنند و فقط تیم خودشان را تشویق کنند تا کسی بهانه نیاورد.

نظرت در مورد ادامه این روند و رسیدن به هفته دوازدهم که دربی برگزار می شود چیست؟

واقعا عالی خواهد بود! امیدوارم تا آن زمان این موضوع به طور کامل حل شود. اما دربی با حضور بانوان چطور. حضور بانوان قطعا به زیباتر شدن دربی کمک می کند. مردانی که به ورزشگاه می روند حضور بانوان در ورزشگاه را افتخار خود می دانند و قطعا همه این اتفاقات دربی جذاب را رقم خواهد زد. امیدوارم آن روز این فرصت را داشته باشم که با همسرم به ورزشگاه بروم.

بازی استقلال و مس را چطور دیدی؟

این استقلال هنوز آن تیمی نیست که من انتظارش را دارم. با توجه به خریدهایی که انجام شد و کادر خارجی که رسید، دوست دارم بازی های بهتری از استقلال ببینم. البته در این هفته های اول گرفتن سه امتیاز مهم است و بازی زیبا دوم می شود که فعلا تحمل می کنم. اما امیدوارم در هفته های آینده و در دیدارهای آینده استقلال نیز زیبا بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید