پیش بینی هوای تهران/کاهش دمای هوای پایتخت در اوایل هفته آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان تهران امروز و فردا صاف و تا ساعاتی دیگر با وزش باد شدید پیش بینی می شود و از اوایل هفته آینده دمای هوای پایتخت کاهش می یابد.

بر اساس آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی، هوای استان تهران تا روز جمعه صاف تا کمی ابری به مدت چند ساعت همراه با وزش باد و از عصر تا پنجشنبه شب در اکثر مناطق استان به ویژه نیمه جنوبی پیش بینی می شود. این منطقه در نقاطی با وزش باد شدید و گرد و غبار موقت پیش بینی می شود.

از ساعات بعدازظهر روز شنبه با شروع سامانه بارشی و بروز ناپایداری های همرفتی در منطقه افزایش ابر، در نقاطی وزش باد شدید و برای یکشنبه در ساعات جداگانه همراه با رگبار و رعدوبرق وجود دارد. همچنین بادهای شدید روز دوشنبه در نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود.

با توجه به ویژگی های سامانه ها در این فصل، وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک به ویژه در ساعات بعد از ظهر تا شب دور از انتظار نیست.

افزایش دما از امروز تا جمعه و برای یکشنبه و دوشنبه کاهش دما پیش بینی می شود.

همچنین آسمان تهران فردا (9 اردیبهشت) صاف، گاهی وزش باد و بتدریج ابری با کمینه دمای 22 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (9 اردیبهشت) نیمه ابری تا نیمه ابری و در … بعد از ظهر افزایش ابر و در نقاطی وزش باد شدید و رگبار در اواخر روز با کمینه دمای 20 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

در 24 ساعت گذشته ایستگاه فرودگاه مهرآباد با بیشینه دمای 28 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه هواشناسی استان بود.

دیدگاهتان را بنویسید