پیکر احمد مهدوی دامگانی فردا تشییع می شود


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878633

مراسم تشییع و خاکسپاری احمد مهدوی دامگانی فردا در حرم امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریده مهدوی دامگانی، مترجم و فرزند این نویسنده و پژوهشگر فقید با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود نوشت:

خدمت خادمین گرامی با عرض سلام و ادب خدمت : پیکر پاک پدر گرامیم روز دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 17 بعد از ظهر در بارگاه نواب صفوی در بارگاه کوثر در گاوصندوق به خاک سپرده می شود. و معبد مقدس مولا و وصیشان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به سراى ابدی خود خواهد آمد.
حضور شما عزیزان در این مراسم باعث دلگرمی و دلگرمی بازماندگان مرحوم مگفور خواهد شد. متشکرم”



احمد مهدوی دامگانی در 13 شهریور 1340 در مشهد به دنیا آمد و در 26 خرداد 1385 در سن 95 سالگی در آمریکا درگذشت.

از آثار او می توان به «به قلم علی آموز احلاس عامل»، «رساله هیدرا»، «شاهزاده عالی شهربانو»، «در باغ نور»، «گزیده ای از حدیث حق»، «گزیده ای از شعر سعدی به زبان عربی» اشاره کرد. ، “کشف حقایق نسفی “تحقیق و حاشیه”، “المجدی فی انساب مریدان” (بررسی)، “اسم السحر با ذکر تشیع و شعر” (تصحیح، تحقیق)، “دیوان حزن (عبدالله)”. بن احمد حزن) (تصحیح و تحقیق) و الوهامیات (ابو) (اصلاح) اشاره کردند.

«نتیجه زمان» علی محمد سجادی، «مقالاتی در احادیث دیگران»، «خاطره رفقا و قطرات باران» علی محمد سجادی و سعید واعظ، «خاطره اقوام در پرواز» علی محمد سجادی و سعید واعظ و «در پیری برفی» مجموعه ای از مقالات علی محمد سجادی و سعید واعظ.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید