پیکر سردار مهدوی نژاد در سمنان تشییع شد


ساعت: 20:40
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809103

مراسم تشییع و وداع با پیکر مهدی مهدوی نژاد از جانبازان دوران دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی و لشکری ​​در سمنان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سپاه استان سمنان، مراسم تشییع و وداع با پیکر سردار مهدی مهدوی نژاد از جانبازان دفاع مقدس استان سمنان از معراج الشهدا تا میدان امام خمینی (ره) سمنان با حضور در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد. مقامات نظامی در خط

قرار است پیکر سردار رشید اسلام فردا پنجشنبه در قم تشییع و از جوار حرم مطهر حضرت معصومه (ع) تشییع شود. استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر 16 قدس گیلان، لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم مهدی مهدوی نژاد از اهالی سوره و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود. و یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران.

یکی از افتخارآمیزترین فعالیت های سردار مهدوی نژاد فرماندهی تیپ قائم در استان سمنان در عملیات مرصاد بود. مراسم وداع اهالی سورگه از همشهریانشان تا ساعاتی دیگر در حسینیه شهدای این شهر برگزار می شود.

پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در سمنان

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با صدور پیامی مشترک در سوگ شهادت سردار سرتیپ دوم مهدی مهدی عزاداری کردند. از سپاه

در متن این پیام مشترک آمده است: روح بلند سردار رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سردار سرتیپ دوم مهدی مهدوی نژاد» معاون بازرسی ستاد کل مفاسد مجاهد نستا پایان یافت.

این پیام به این شرح است: شهادت این سردار سرافراز و جانباز رشید و پیشکسوت جهاد و شهادت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده کل نیروهای مسلح، همکاران و همکاران. همرزمان این سردار دلاور و خانواده اش به ویژه برادرش. این مصیبت وارده را به این جناب حجت الاسلام مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان و اعضای سپاه رشید ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم.

حجت‌الاسلام متیو و هاشمی در این پیام خاطرنشان کردند: تلاش مستمر و سال‌ها مجاهدت این سردار سرافراز و دلاور که عمر شریف و گرانقدر خود را در راه دفاع و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام سرافراز در قالب بیش از 100 نفر صرف کرد. ماهها فرماندهی مقتدرانه در مناطق عملیات، تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر 16 قدس گیلان، علی بن ابیطالب (ع) (لشکر 17) و سپاه استان قم و سپس او به عنوان معاون بازرسی کل ستاد، هرگز فراموش نخواهد کرد

این پیام به شرح زیر است: به روح بلند این مجاهد وارسته و سردار دلاور تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و دوستی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و صاحب این امر مسالت دارم. روز بزرگداشت حضرت امیرالمومنین (ع) برای این عزیز همیشه مغفرت و آرامش آرزومندیم و از درگاه خداوند متعال برای خانواده این سردار بزرگوار و سرلشکر و مردم شریف ایران اسلامی و بویژه مردم شریف استان سمنان

پیام به سردار دامگانی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی درگذشت سردار مهدوی نژاد را تسلیت گفت: قیام ملکوتی و مظلومانه سردار سرافراز سردار سرتیپ دوم پاسدار انقلاب اسلامی را تسلیت عرض می کنم. فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت، خانواده ایشان، مردم استان سمنان و اعضای سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان.

در ادامه این پیام آمده است: زندگی پربرکت و دستاورد درخشان این سردار بزرگ و دلاور در راه خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع مجاهدانه از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب و نظام اسلامی در طول گذشته. چهار دهه از او جانباز ساخته و راه را برای نسل امروز و آینده جامعه اسلامی هموار خواهد کرد.

سردار حمید دامگانی در این پیام گفت: از درگاه خداوند متعال و تبارک و تعالی برای این مجاهد وارسته و سردار والامکام، رضوان و رحمت واسعه الهی و دوستی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و صبر و احترام. برای خانواده محترم عموم مردم برای جایزه زیبا و زیبا و جایزه بیمار دعا میکنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید