هزار شغل بسیج در مرکزی / سردار مهدوی نژاد رهبر استان در همه حوزه های مورد نیاز انقلاب اسلامی


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809093

کریمی گفت: 750 صندوق قرض الحسنه برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در مراسم بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و رزمایش امدادرسانی های مؤمنان سپاه در شهرستان فراهان با اشاره به شهادت سردار مهدی مهدوی نژاد معاون بازرسی کل آسیب های شیمیایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت. عصر دفاع مقدس: شهادت سردار معزز و جانباز تیپ دوم مهدی مهدوی نژاد را که عمر پربرکت خود را در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی و دفاع سپری کرد، تبریک و عزاداری می گوییم. ارزش های اسلامی

وی افزود: سردار مهدوی نژاد از فرماندهان انقلابی، مؤمن، دانا، مخلص و پیشرو در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی بود. بارسی تقدیم به امت اسلامی و مردم شریف استان کرد و یقینا راه پرافتخار این سردار عزیز همیشه زنده و راهگشای امروز و فردای نظام اسلامی خواهد بود و از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

سردار کریمی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) ارزش های اسلامی در جامعه احیا شده است و امام خمینی (ره) برای نشان دادن کارآمدی اسلام و عزت و سربلندی مسلمانان، انقلاب اسلامی را شکل می دهند.

وی ادامه داد: در 43 سال گذشته دشمنان انقلاب اسلامی برای جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی در جهان و مقابله با نمایش موثر اسلام ناب محمدی(ص) در عرصه های مختلف، اقدام به اجرا کرده اند. همه راهبردهایشان به برکت رهبری ائمه اطهار(ع) است.» مجاهدت شهدا و رزمندگان در عرصه های مختلف و بصیرت مردم در همه راهبردها شکست خورد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز با تکیه بر مکتب اسلام، ولایت فقیه و حمایت عظیم مردم در اوج است، گفت: هاها.

وی جنگ ترکیبی را آخرین راهبرد دشمن علیه ملت ایران دانست و افزود: دشمن از یک سو جنگ اقتصادی، تحریم های سرکوبگرانه و فشار معیشتی را برای مقابله با انقلاب اسلامی بر مردم تحمیل کرده و جنگ نرم و عملیات روانی در جریان است. از سوی دیگر، «البته با توجه به اینکه دشمن از جنگ اقتصادی و تحریم ناتوان شده است.

سردار کریمی ادامه داد: تحول بخشی از راهبرد دشمن در جنگ نرم است و با توطئه هایی مانند تطهیر رژیم منحوس پهلوی و افزایش مشکلات به دنبال یأس و ناامیدی ملت هستند. جهاد مهمترین راه خنثی کردن توطئه های دشمن است.

وی گفت: جهاد امری ثابت و راهگشا است و لذا یک واجب فوری و قطعی است و از این رو تبیین حقایق و حماسه های هویتی در انقلاب اسلامی یکی از ضروریات تبیین جهاد است زیرا دشمن به دنبال فراموشی است. حماسه های ملت ایران «در 43 سال گذشته.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب که در همه مسائل به غرب وابسته بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی و عزم ملت و جوانان غیور در بسیاری از عرصه ها کفایت کرده است. وی گفت: اسلام در همه عرصه ها دشمنان را زمین گیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 باخمن و به ویژه حضور چشمگیر جوانان نشان از پویایی و نشاط آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است، افزود: به فضل الهی در گام دوم ایرانیان. انقلاب، ارزش‌های اسلامی موجب فتح قله‌های بلند و شکل‌گیری تمدن اسلامی خواهد شد و پیام امروز انقلاب اسلامی پیام اقتدار، وحدت و انسجام برای حرکت شتاب‌دار است.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه حسادت دینی ملت منجر به شکل گیری انقلاب اسلامی شد و این مولفه همواره موجب اعتلای ملت ایران بوده است، گفت: هر مشکل و کاستی وجود داشته باشد قطعا مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج مفتخر است که در همه شرایط و عرصه ها در کنار مردم بوده و با روحیه ولایتمدار، انقلابی و جهادی در جهت رفع مشکلات مردم و پاسداری از ارزش های اسلامی گام بر می دارد، افزود: تقویت در همه ابعاد رویکرد سپاه و انقلاب است. بسیج برای اجرای برنامه ها مهم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی 750 صندوق قرض الحسنه در استان مرکزی راه اندازی شده است. رویکرد کند سپاه در این زمینه آموزش، توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار است و الگوی حرکت در این زمینه بر اساس نقش مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید