فصل جدیدی در تقویت ایران اسلامی در همه ابعاد آغاز شد/ ایجاد 1100 شغل در سال جاری از سوی بسیج استان مرکزی


ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813196

کریمی گفت: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت سیزدهم بر اساس اراده مردم فصل جدیدی برای تقویت ایران اسلامی در همه ابعاد و نقش آفرینی درخشان ملت به ویژه جوانان پرشور، مترقی و پیشرو در عرصه حکومت داری رقم خورد. ، آغاز شده است. از گزینه های خدمات عالی لذت ببرید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در دیدار استاندار مرکزی، معاونین و استانداران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد ولایی، مردمی و انقلابی به پاسداری همه جانبه از ارزشهای اسلامی و خدمت صادقانه به مردم ولی و ولی انقلاب.

وی افزود: سپاه پاسداران با تکیه بر حماسه عاشورا و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی در تمامی صحنه های ماموریت حضور دارد. سپاه در چهل و سومین سال انقلاب اسلامی همواره در کنار دولت ها ایستاده و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است.

سردار کریمی گفت: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت سیزدهم بر اساس اراده مردم، فصل جدیدی برای تقویت ایران اسلامی در همه ابعاد و نقش آفرینی درخشان ملت به ویژه جوانان پرشور، مترقی و پیشرو در عرصه حکومت داری، آغاز شد. شروع شده است از این فرصت خدمات بزرگ استفاده کنید.

وی ادامه داد: با توجه به کارآمدی دولت انقلابی و مردمی سیزدهم سپاه و بسیج در صحنه است تا با تمام توان به دولت کمک کند و از تمام توانمندی های سپاه و بسیج استان مرکزی در این امر استفاده شود. نگرش.”

فرمانده سپاه روحل استان مرکزی افزود: به برکت روحیه پرشور بسیجی بیش از 1250 گروه جهادی در بین جوانان تشکیل شده و خدمات تخصصی و محله محور را به مردم در عرصه های مختلف ارائه می کنند.

وی با اشاره به تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در استان مرکزی بیش از 760 صندوق قرض الحسنه راه اندازی و تسهیلات به مردم استان مرکزی ارائه می شود. 200 حوزه اشتغال زایی «در سال جاری بیش از 1100 شغل ایجاد شده است.

سردار کریمی افزود: نهضت اسکان نیازمندان یکی از مهمترین اقداماتی است که به برکت کنگره شهدای استان مرکزی آغاز شد.

وی بیان کرد: اجرای نهضت مددکاری مؤمنانه در لبیک به دستور مقام معظم رهبری و کاهش بیماری های عروق کرونر از دیگر اقدامات مهم گروه های جهادی به رهبری سپاه و بسیج است که بیش از 260 میلیارد تن در استان مرکزی دارند. در این شکل از خدمات به مردم ارائه می شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات نهضت امدادی تهیه و توزیع بسته های معیشتی است. تاکنون بیش از 470 هزار بسته معیشتی در استان مارکزاس توزیع شده است. در اختیار مردم و نیازمندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید