موضع منتسب به رهبر معظم انقلاب در خصوص مرحوم مهدوی دامگانی رد شد.


ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878235

یکی از اعضای دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای به اظهارات یکی از اعضای بنیاد باران در خصوص نظر مقام معظم رهبری درباره مرحوم مهدوی دامگانی واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی فضائلی، از اعضای دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در توییتی به سخنان عبدالله ناصری از اعضای بنیاد باران منتسب به رهبر معظم انقلاب پاسخ داد.

عبدالله ناصری در یادداشتی درباره مرحوم دکتر احمد مهدوی دامگانی (نویسنده و محقق ایرانی و کارشناس ادبیات عرب) گفت که وی علاقه زیادی به حضور در ایران برای زیارت امام هشتم شیعیان دارد و از افرادی است که او تربیت کرده است. این موضوع در دوران ریاست جمهوری ایشان دولت رئیس دولت اصلاحات را تحت تعقیب قرار داد و با رهبر معظم انقلاب در میان گذاشت و ایشان گفتند که ورود ایشان به کشور را تضمین می کنند اما خروج ایشان را نه.

مهدی فضائلی در پاسخ به این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: نه تنها آنچه به رهبر معظم انقلاب نسبت داده می شود کذب محض است، بلکه شواهد فراوانی وجود دارد که معظم له چنین نگاهی به مرحوم دکتر مهدوی دامگانی نداشته اند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید