پیکر پاک شهید «حسین یوسفی هریوند» به وطن بازگشت


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898987

پیکر پاک شهید حسین یوسفی هریوند پس از 39 سال به وطن خود در استان خراسان جنوبی بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حجت الاسلام محمدتقی عزیزی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: پیکر پاک شهید «حسین یوسفی هریوند» پس از 39 سال در عملیات تفحص شناسایی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی درباره شهید «حسین یوسفی هریوند» گفت: این شهید بزرگوار در سال 62 در عملیات هیبر به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در گذشته تفحص و شناسایی شد. چند روز .

وی با بیان اینکه روز گذشته طی مراسمی از شناسایی این شهید به مادر بزرگوارش اطلاع داده شد، ادامه داد: چون شهید «حسین یوسفی هریوند» مرد افتخاری بود و شهید بزرگوار در خواب خبر بازگشت خود را به مادرش می گفت. طی چند شب گذشته

حجت الاسلام عزیزی همچنین گفت: دیدار مادر با فرزند شهیدش با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در حسینیه غدیر بیرجند برگزار شد و مادر پس از 39 سال فرزند دلبندش را در آغوش گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در پایان گفت: امروز طی جلسه ای برای تشییع پیکر پاک و مطهر شهید تازه تفحص شده «حسین یوسفی هریوند» در بیرجند برنامه ریزی می شود. ، و مردم بیرجند در جریان شهدا قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید