تشییع ۶ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس و شهید امنیت وطن در رشت

مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها است.

مراسم تشییع 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شهید گیلانی حمله تروریستی به فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان فردا با حضور مردم قدرشناس استان گیلان در رشت برگزار می شود.



سرهنگ حسن حبیبی، مدیرکل حفاظت آثار و نشر آثار ارزشی حفاظت مقدس گیلانوی امروز با اعلام این خبر گفت: این 6 شهید گمنام دوران مقدس و شهید گیلانی برای امنیت وطن در حمله تروریستی گروهک به تازگی تفحص شده اند. جیش ظالم ستوان دوم «حسن بابانیا» فردا ساعت 8:30 صبح همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) از ناحیه مرکزی رشت (پل عراق) به سمت میدان شهدای رشت تشییع می شود. ذهاب.
وی با بیان اینکه این شهدا پس از تشییع در مناطق مختلف گیلان تشییع می شوند، گفت: شهید گمنام 23 ساله که در عملیات محرم در منطقه شرخانی به شهادت رسید در حسینیه بازار شهرستان رحیم آباد به خاک سپرده می شود. گروه های مختلف مردم
شهید گمنام 17 ساله که در عملیات خیبر مجنون به شهادت رسید در پارک شهید هادی زاده للمان تشییع می شود.

همچنین شهید گمنام 18 ساله که در عملیات مولای متکیان چزابه به شهادت رسید در پارک سردار جنگل شهرستان همام آرام می گیرد.
شهید گمنام دیگری که در دوران دفاع مقدس 18 سال سن داشت و در عملیات کربلای 5 شلمچه به شهادت رسید، مزارش پارک ساحلی منجیل در شهرک رودبار خواهد بود. و شهید 24 ساله عملیات تدارکاتی فکه در والفجر در بوستان شهدای گمنام شهرستان سنگرشت به خاک سپرده می شود.
مردم لاهیجان فردا پذیرای شهید گمنام ۲۰ ساله عملیات بدر در شرق دجله در دوران دفاع مقدس خواهند بود که در پارک شهدای گمنام رودبنه لاهیجان به خاک سپرده می شود.
مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان همچنین بیان کرد: پیکر شهید ستوان دوم «حسن بابانیا» جوان املشی که شامگاه سوم آذرماه در پی ناجوانمردی و ناجوانمردانه جان باخت. حمله کور گروهک تروریستی جیش الظلم به فرماندهی انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان به همراه 11 نفر از کارکنان سپاه فرجا و فردا به همراه 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشییع و به خاک سپرده شد. سپاه ناحیه مرکزی راسک و فردا شب با حضور مردم قدرشناس در زادگاهش به خاک سپرده می شود.
همچنین شب گذشته و امروز مراسم وداع با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم مرزی آستارا، منطقه شیخ تولمت، نوهال و گوراب زرمیه، صومعه سرا، رستم آباد، آخندان برگزار شد. منطقه لاهیجان، آستانه اشرفیه، کیاشر، بندر انزلی و شقاجی سنگر.



آیا این خبر مفید بود؟