پیکسار انیمیشن بعدی خود / آب و آتش را در بیست و هفتمین فیلم معرفی کرد


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839552

پسکار اعلام کرد که بیست و هفتمین انیمیشن خود را با تمرکز بر آب و آتش و شباهت های آنها می سازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، پیکسار از دهه 90 شروع به ساخت فیلم های انیمیشن کرده است و مشکل اصلی این فیلم ها پرسیدن سؤالاتی است که اگر اسباب بازی ها احساس کنند چه اتفاقی می افتد؟ (داستان اسباب بازی) یا اگر ماشین ها احساس می شد؟ (“ماشین ها”) یا اگر احساسات احساسات داشته باشند چه؟ (“Inside Out.”) اکنون زمان آن است که بپرسیم اگر عناصر احساس می شدند چه اتفاقی می افتاد؟

دیروز دوشنبه، پیکسار از ساخت بیست و هفتمین فیلم خود خبر داد و گفت که فیلم بعدی با نام “ذهنی” یا “عنصری” در تاریخ 16 ژوئن 2023 اکران می شود. تمرکز این فیلم بر روی آب و آتش است که علیرغم اساسی برای آن تفاوت در عنصر آنها، به نظر می رسد که آنها شباهت های زیادی دارند.

این فیلم زوجی بعید – امبر و وید – را به تصویر می‌کشد که به شهری پر از آتش، آب، زمین و هوا سفر می‌کنند. زن جوان آتشین و مرد رهگذر در شرف کشف یک چیز اساسی هستند و آن وجه اشتراک آنهاست.

کارگردانی این فیلم بر عهده پیتر سون، کارگردان انیمیشن های «دایناسور خوب» و «همچنین ابری» پیکسار است. دنیس ریم، تهیه کننده Good Dinosaur and Machines 2 نیز آن را تولید کرده است.

شان که از دوران کودکی خود در نیویورک از این فیلم الهام گرفته است، می گوید: «والدین من در اوایل دهه 1970 از کره مهاجرت کردند و یک خواربار فروشی شلوغ در برانکس افتتاح کردند. ما از آن دسته خانواده هایی بودیم که با امیدها و رویاهای زیادی به سرزمینی جدید سفر می کنیم و در سالاد بزرگی از فرهنگ ها، زبان ها و محله های کوچک آمیخته می شویم.

وی افزود: تاریخ ما مبتنی بر عناصر کلاسیک آتش، آب، خاک و هوا است که برخی از آنها مخلوط و برخی غیرمختلف هستند.

پیکسار همچنین Lightyear را منتشر می‌کند، یک اسپین آف از مجموعه داستان اسباب‌بازی که در آن کریس ایوانز صداپیشگی یک فضانورد انسانی را با الهام از Lighthouse انجام می‌دهد. این انیمیشن در تاریخ 17 ژوئن در سینماها اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید