پیگیری احداث سالن کنسرت در قزوین

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خبرداد:

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: برنامه ریزی برای ورود سرمایه گذار جهت احداث سالن کنسرت هستیم لازم است تا مسئولین اجرایی استان در تعامل و مشارکت با هم موانع و مشکلات را از این مسیر بردارند و هنرمندان بتوانند در فضایی استاندارد به فعالیت بپردازند.


به گزارش

خبرگزاری موج

قزوین

، ولی چگینی عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این کمیسیون در سخنانی با بیان اینکه توجه به فرهنگ در هر بخشی زمینه توسعه و پیشرفت کشورهاست افزود: باید بتوانیم با استفاده از خرد جمعی و همفکری با ارگان‌هایی که در حوزه فرهنگ وظایف و تکالیفی دارند در این حوزه اثر بخش باشیم. 

 وی در این جلسه که با حضور معاونین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، ادامه داد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نشان از عدم شناخت و عدم فرهنگسازی و آگاهی دارد و لذا ضرورت دارد برای کاهش آسیبهای اجتماعی توجه به موضوع فرهنگ در همه بخشها را مورد توجه قرار دهیم . 

 به گفته چگینی شورا و مدیریت شهری قزوین در تعامل وهمکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد استان است تا بتوانیم با همدلی و همکاری ها ی بیشتر در حوزه فرهنگ اقدامات خوب و درخشانی داشته باشیم . 

 وی همچنین از برنامه ریزی برای ورود سرمایه گذار جهت احداث سالن کنسرت خبر داد و گفت: لازم است تا مسئولین اجرایی استان در تعامل  و مشارکت با هم موانع و مشکلات را از این مسیر بردارند و هنرمندان بتوانند در فضایی استاندارد به فعالیت بپردازند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید