چاقوکشی خطرناک در ایستگاه مرکزی متروی پایتخت آمریکا


ساعت: 06:15
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892166

دو نفر در حمله با چاقو در ایستگاه متروی واشنگتن به شدت مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاکس نیوز به نقل از اداره پلیس متروپولیتن واشنگتن گزارش داد که دو نفر در ایستگاه متروی واشنگتن سنتر مورد ضربات چاقو قرار گرفتند.

در این گزارش آمده است، هنگامی که مأموران به ایستگاه مرکزی مترو واشنگتن رسیدند، دو نفر را با جراحات چاقو پیدا کردند. این گزارش حاکی از آن است که یکی از قربانیان مردی بیهوش و قربانی دوم یک زن با جراحات جزئی بوده است.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که هر دو قربانی برای مداوا به بیمارستان مجاور منتقل شدند. مقامات گفتند که به دنبال مرد مسلح مظنون هستند که به گفته آنها مردی سیاهپوست با پیراهن آستین کوتاه آبی تیره، شلوار جین آبی و کیف سبز رنگ است.

علاوه بر این، تحقیقات پلیس برای مدتی باعث اختلال در حرکت قطارها در مرکز مترو شد.

حدود 21 سال پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر؛ آمریکا هنوز کشوری نامطمئن و از هم گسیخته است، اما بیش از گذشته تقسیم شده است. وضعیت آشفته ای که در جریان بازگشت نیروهای آمریکایی از افغانستان ایجاد شد، زخم های قدیمی را دوباره باز کرده و بسیاری از آمریکایی ها می پرسند که علت ناامنی در کشورشان چیست؟

تیراندازی و چاقوکشی در خیابان ها و اماکن عمومی در آمریکا همیشه در راس بیشتر حوادث قرار دارد، هرچند اخیراً مشخص شده است که تیراندازی های بیشتری در آمریکا نه در مکان های عمومی، بلکه در منازل و تعداد تیراندازی ها رخ می دهد. و میزان جرم و جنایت در این کشور بسیار بالاست..

دیدگاهتان را بنویسید