جزئیات درگیری و چاقوکشی دختران نوجوان در بوشهر

جزئیات درگیری و چاقوکشی دختران نوجوان در بوشهر

روز جدید : جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر جزئیات درگیری و کشته شدن چند دختر نوجوان با قمه در پارک شهاب بوشهر را تشریح کرد.

سرهنگ صالحی در واکنش به انتشار کلیپی که قدرت چند دختر نوجوان بوشهری را نشان می دهد، گفت: حدود دو ماه پیش چند دختر 13 تا 16 ساله که مدت ها با هم دوست بودند و به دلیل از هم جدا شده بودند. اختلافات شخصی در پارک مشاهده شد. شهاب آماده است مشکل آنها را از طریق گفتگو حل کند.

وی افزود: پس از دقایقی گفتگو، دختران نوجوان به توافق نرسیدند و شروع به درگیری کردند و یکی از دختران با قمه ای که یکی از دوستانش به او داده بود، قصد داشت چند ضربه به طرف مقابل وارد کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از سوی دیگر یکی از افراد حاضر در صحنه از صحنه درگیری فیلمبرداری کرد و پس از حدود دو ماه اقدام به انتشار این فیلم در فضای مجازی کرد که باعث شد. آسیب به آگاهی عمومی

صالحی تصریح کرد: کمتر از 24 ساعت از انتشار این فیلم نگذشته بود که فرماندهی انتظامی استان بوشهر با همکاری کارشناسان پلیس فتا عملیات شناسایی را آغاز کرد و صبح روز چهارشنبه تمامی دختران درگیر درگیر و منتشر کننده فیلم به پلیس آگاهی دعوت شدند. مرکز و پس از انجام تحقیقات مقدماتی با هدف اصلاح و پیشگیری از این قبیل اقدامات در حیطه خدمات مشاوره ای و اجتماعی مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار می گیرد و در عین حال پیگیری قانونی نیز انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید