افتتاح یکصد و چهل و سومین ایستگاه متروی پایتخت


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844485

همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع)، ایستگاه شهدای 17 شهریور در خط هفتم متروی تهران به بهره برداری می رسد و یکصد و چهل و سومین ایستگاه از خطوط مترو تهران است. سرمایه در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود درستی مدیرعامل شرکت متروی تهران اعلام کرد: همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، ایستگاه 17 شهریور در خط 7 مترو تهران به بهره برداری می رسد. ایستگاه چهل و سوم شبکه مترو که در دسترس شهروندان است.

وی افزود: پایگاه شهدای 17 شهریور واقع در تقاطع بلوار گیام و خیابان 17 شهریور چهارمین ایستگاه افتتاح شده در دوره کنونی مدیریت شهری است.

درستی ادامه داد: این ایستگاه در منطقه 12 واقع شده و با خط 6 صرافی محسوب می شود که ساخت ایستگاه از سال 1394 آغاز شد و اکنون زمان بهره برداری است.

وی افزود: افتتاح ایستگاه شهادت در 17 شهریور و تجمع کارگاه ساختمانی آن به معنای رهاسازی بقیه بلوار کیام پس از حدود 9 سال انتظار مردم محلی است. به طور کامل بازسازی و بازگشایی شد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه تا پایان امسال 2 ایستگاه میدان کتاب و شهید دادمان در خط 7 افتتاح می شود، معماری خاص ایستگاه شهدای 17 شهریور را وجه تمایز آن با سایر ایستگاه های این خط عنوان کرد. ابراز امیدواری کرد که مردم صبور پایتخت پس از سالها انتظار این هدیه شهرداری را بپذیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید