چراغ سبز پرسپولیس به این ستاره

چراغ سبز پرسپولیس به این ستاره

بی شک تلخ ترین بازی این فصل پرسپولیس مقابل الدیل در ورزشگاه آزادی بود. بازی ای که پرسپولیس می توانست با غلبه بر حریف قطری به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برود اما این اتفاق نیفتاد و شاگردان یحیی گل محمدی با شکست در این بازی خانگی از دور رقابت ها کنار رفتند. در این دیدار ابتدا پرسپولیس پیش افتاد اما دقایقی بعد گل تساوی را واگذار کرد.

در دقیقه 80 بازی یک پنالتی برای سرخ پوشان اعلام شد و مطمئن ترین بازیکن پرسپولیس یعنی گئورگی گلسیانی پشت توپ قرار گرفت اما با باور نداشتن، پنالتی را ناکام گذاشت. دقایقی بعد این بازیکن پرسپولیس اشتباه کرد و گل دوم را به ثمر رساند و رویاهای این تیم بر باد رفت. پس از این دیدار گلسیانی به شدت مورد انتقاد و فشار قرار گرفت. هواداران پرسپولیس ضمن انتقاد از این بازیکن، موضع تندی نسبت به گلچیانی گرفتند و حتی به صورت آنلاین به او حمله کردند.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در دیدار با شمس هازارد دبل کرد و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. بردی که سرخپوشان به شدت به آن نیاز داشتند و اگر در این بازی نبرند، کارشان تا پایان فصل گره خورده است. گلچیانی یک پنالتی دیگر برای پرسپولیس زد و دو گل به ثمر رساند تا تیمش به پیروزی برسد. حالا بازیکنان پرسپولیس اتفاقات بازی با الدیل را فراموش کردند و به نوعی مدافع گرجستانی تیمشان را بخشیدند. گلسیانی در دو سال گذشته یک سرمایه مفید برای پرسپولیس بوده و توانایی خود را در ترکیب قرمزها ثابت کرده است.