چرا رسانه های انگلیسی اصرار دارند طارمی قبل از ژانویه به آرسنال بیاید؟

طارمی فصل گذشته شروعی فوق العاده داشت و در 12 بازیی که برای پورتو در تمامی رقابت ها انجام داد، 7 گل و 7 پاس گل داد. نام این بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی بارها با باشگاه های زیادی مطرح شد و گفته می شد چندین باشگاه لیگ برتری وضعیت او را زیر نظر دارند. چند رسانه انگلیسی اخیرا مدعی شده اند که چلسی همچنان در حال بررسی وضعیت او است و استعدادهای خود را به پرتغال فرستاده تا بازی او را در این ماه تماشا کنند.
حالا نشریه پرتغالی ابولا گزارش داده است که آرسنال وارد رقابت با رقبای همشهری خود برای جذب طارمی شده و قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادی برای انتقال این بازیکن به ورزشگاه امارات ارائه دهد.
گفته می شود پورتو همچنین آماده است تا مذاکرات برای فروش مهاجمی را آغاز کند که قراردادش با این باشگاه در تابستان 2024 به پایان می رسد. زمستان با آرسنال در انتقال طارمی.
آرسنال به این موضوع واقف است که اگر طارمی بتواند در جام جهانی 2022 قطر عملکرد درخشانی برای تیم ملی ایران ارائه دهد، این باشگاه برای جذب او با رقابت های جدیدتری روبرو خواهد شد و به همین دلیل قصد دارند مذاکرات را برای خرید زودهنگام آغاز کنند. ، به آرامی
منابع نزدیک به این بازیکن گفتند نمایندگان او تصمیم گرفتند در نقل و انتقالات تابستانی هیچ اقدامی برای انتقال او به باشگاه دیگری انجام ندهند زیرا منتظر درخشش طارمی در جام جهانی مقابل انگلیس، آمریکا و ولز هستند.
گابریل ژسوس، خرید تابستانی آرسنال، به سرعت خود را به عنوان یکی از بازیکنان برجسته توپچی ها در تیم میکل آرتتا تثبیت کرد و به شروع قدرتمند آنها در فصل کمک کرد.
توپچی ها در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر هستند و پیروزی 3-2 این هفته مقابل لیورپول به این معنی است که آنها اکنون 8 بازی از 9 بازی ابتدایی فصل خود را برده اند.
با این حال، برخی رسانه ها مدعی هستند که کادرفنی این تیم نگران سابقه مصدومیت ژسوس هستند و به همین دلیل قصد دارند بازیکنی را برای جانشینی ستاره برزیلی در ژانویه جذب کنند. اگر عیسی مصدوم شود، شاید مهدی طارمی کلید قهرمانی توپچی های لندن در لیگ برتر باشد. موضوعی که باید به طور جدی در مورد آن فکر کرد و تصورش را نکرد، غیرممکن است که تامی به آرسنال بیاید.
همچنین باشگاه های پرتغالی به خصوص پورتو و بنفیکا را فراموش نکنید که منبع اصلی درآمد آنها کشف این استعدادها و فروش آنها به باشگاه های ثروتمند است. برای پورت، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اولویت اول نیست و نیست، آنها زمانی قهرمان می شوند که بتوانند یک بازیکن یک میلیون یورویی را با قیمتی نزدیک به 40 میلیون یورو بفروشند.
در آخرین پنجره نقل و انتقالات، آرتتا با جدایی مهاجمانی مانند الکساندر لاکازت و پیر امریک اوبامیانگ موافقت کرد و ادی انکیتا تنها گزینه جانشینی ژسوس باقی ماند. و به همین دلیل باید ورود مهدی طارمی را خیلی جدی گرفت. زمستان بسیار گرمی در انتظار فوتبال ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید