چرا مهدی کایدی به تیم ملی دعوت نشد؟

چرا مهدی کایدی به تیم ملی دعوت نشد؟

مهدی کایدی در آخرین بازی استقلال مقابل فولاد گل دوم آبی ها را به ثمر رساند. او قبل از همه اینها در دیدارهای استقلال بارها کار دفاع حریف را سخت کرد و تاکنون گل های حساسی برای استقلال به ثمر رسانده و پاس گل های حساسی به بازیکنان این تیم داده است. یکی از بازیکنانی که حضورش در اردوی تیم ملی قابل پیش بینی بود مهدی کایدی بود اما امیر گیل نویی تصمیم دیگری گرفت و تنها 3 بازیکن استقلال را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. دعوت نشدن مهدی قیدی انتقادات تند هواداران استقلال به خصوص در فضای مجازی را از امیر قلعه نویی در پی داشت.

به نظر می رسد در این پست امیر کالا نوی تصمیم گرفته به جای مهدی کایدی از شاگرد خود دعوت کند. رضا شکاری که در تیم گل گهر سیرجان بازی می کند و یکی از بازیکنان خوب این تیم به حساب می آید، در این فصل در بسیاری از دیدارهای گل گهر گل زده یا پاس گل داده است. نکته جالب اینکه رضا شهری و مهدی کایدی در تیم ملی جوانان هم تیمی بودند و در جام جهانی کره جنوبی با هم بازی کردند.

علیرغم عملکرد خوب رضا شکاری در تیم گل گهر، نه تنها هواداران استقلال بلکه بسیاری از کارشناسان فوتبال فکر می کردند مهدی کایدی با عملکرد خوب خود در استقلال به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید