چرا 48 ساعت قبل از مسابقه داور را عوض کردند؟


ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810499

سرمربیان تیم های فوتبال تراکتور و پیکان در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زونیمیر سولدو پیش از بازی تراکتورسازی پکان گفت: در دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده ایم و با آمادگی خوب در تلاش هستیم تا تیم را به شرایط بهتری برگردانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه پیکان تیمی مستحکم، خوب و جوان است، گفت: بازی آسانی مقابل پیکان نداریم اما بازیکنان آماده هستند تا خوب بازی کنند تا به نفع ما تمام شود.

سولدو با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش گفت: بازیکن مصدوم و محروم نداریم. بازیکنانی که دو هفته پیش به کرونا مبتلا شده بودند، بازگشته اند و شرایط خوبی دارند.

او گفت: «بازیکنان این هفته ریکاوری کردند و دو جلسه تمرینی بسیار خوب داشتیم. سعی کردیم وضعیت روحی بازیکنان را ارتقا دهیم تا نتیجه خوبی در مسابقه کسب کنیم.


حسینی: چرا 48 ساعت قبل از بازی داور تعویض شد؟

محتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: پس از پیروزی هفته گذشته سعی کردیم بازیکنان را به خوبی برای این دیدار ترمیم کنیم. هرچند تراکتور در جدول وضعیت خوبی ندارد اما به بازیکنانم گفتم نباید گول این موقعیت را بخوریم.

سرمربی پیکان افزود: اگر تراکتور در جدول وضعیت خوبی ندارد اما همیشه می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. بازیکنانی هستند که با خلاقیت و توانایی های فنی خود می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. اگر در بازی فردا تمرکز خوبی نداشته باشیم و انرژی خوبی سرمایه گذاری نکنیم، این می تواند برای ما بسیار مشکل ساز باشد و تاثیرگذار باشد. باید بدانیم با تیمی بازی می کنیم که در این شرایط می توان نجات پیدا کرد. باید با تمرکز و انرژی زیادی مقابل این تیم بازی کنیم.

وی با بیان اینکه پیکان رکورد عجیبی داشت و در خانه قهرمان نشد، اما در خارج از کشور قهرمان شد و دلیل آن چه بود، گفت: این موضوع دلایل مختلفی دارد که الان نیازی به صحبت در مورد آنها نیست. اما در دیدارهای خانگی هم به دنبال نتایج بهتر هستیم چون وقتی در خانه برنده نمی شویم فشار زیادی روی تیم است. امیدوارم بازیکنان ما تجربه کاملی کسب کرده باشند.

حسینی در خصوص علت تغییر داور بازی فردا با تراکتورسازی که گفته می شد حمید حاج ملکی است، گفت: نمی دانم دلیل تغییر داور چه بود؟ اما امیدوارم داور منتخب با کوچکترین اشتباهی مسابقه را قضاوت کند. دلیل تغییر قاضی را نمی دانم. سوال ما این است که چرا 48 ساعت قبل از مسابقه داور عوض می شود؟ نمی دانم چرا.

وی با بیان اینکه این روزها بحث سربازی بازیکنان بسیار مهم است و ظاهرا برخی از بازیکنان دیگر تیم ها مشکل سربازی دارند، گفت: این موضوع فقط در فوتبال ایران وجود دارد. باید ببینیم فوتبال حرفه ای در دنیا چه می کند و ما هم باید همین کار را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید