چشم انداز ورزش های قاره کهن تهران است


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838525

رئیس فدراسیون والیبال به تعویق بازی های آسیایی 2022 اشاره کرد و گفت: به همین دلیل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا یکی از مهم ترین رویدادهای امسال است و نگاه ورزش های باستانی قاره به این مسابقات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی، فدراسیون والیبال فردا (شنبه 25 اردیبهشت) بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2022 را با حضور 8 تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز می کند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امشب با حضور در سالن 12 هزار نفری از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بازدید و نظارت کرد.

وی با ارزیابی کار انجام شده برای این مسابقات گفت: خدا را شکر همه چیز به موقع انجام شد و آمادگی داریم از فردا (شنبه) مسابقات را آغاز کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال به لغو بازی های آسیایی 2022 اشاره کرد و گفت: به همین دلیل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا یکی از مهمترین رویدادهای آسیا در سال جاری است و نگاه به قاره کهن است. ورزش است.”

وی به حضور بازیکنان درجه یک دنیا در کنار تیم های شرکت کننده در این مسابقات اشاره کرد و گفت: حضور این بازیکنان نشان از اهمیت این مسابقات دارد و انتظار می رود بازی های جذاب و پرطرفداری والیبال را پیش رو داشته باشیم.

تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی مردان باشگاه های آسیا به مدت 7 روز در تهران با ستارگان مطرح والیبال جهان به رقابت می پردازند.

پیکان در جام باشگاه های آسیا از اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و سید محمد موسوی استفاده خواهد کرد. همچنین جانگردان پرین، جاوارونوک دونوان و سایمون روبرلندی با تیم شهداب بازی خواهند کرد.

همچنین دیمیتری موزرسکی بازیکن 218 سانتی تیم ملی روسیه که به همراه تیم سانتوری ژاپن به تهران آمده است از دیگر والیبالیست های مطرح این مسابقات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید