چشم انداز ورزش استان تهران در سال 1401


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820520

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با نگاهی به چشم انداز ورزش استان تهران در سال 1401 گفت: در نظر داریم امسال سرانه ورزش را در این استان افزایش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی جوادی در گفت وگو با شبکه خبری تهران نیوز در تشریح دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: برگزاری نشست های جوانان با استانداران و مسئولان استان تهران، نشست جوانان با امام جمعه، دوره های رایگان مشاوره خانواده برای زوج های جوان، همایش پیاده روی و … ژیمناستیک صبحگاهی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و همایش کوهنوردی جوانان از برنامه های هفته جوان استان تهران در سال گذشته (1400) بود.

وی افزود: همچنین برگزاری کارگاه های مشاوره قبل از ازدواج، تورهای بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی، برگزاری سمپوزیوم، میزگرد، گفتگو و مناظره و برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی در هفته جوان را برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: بازدید از نمایشگاه های فرهنگی، برگزاری مسابقات تنیس روی میز، پاکسازی محیط با حضور جوانان و جوانان، تزیین و نصب بنر و پوستر در ادارات و استادیوم ها، برگزاری دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی به صورت مجازی، ارائه خدمات مشاوره رایگان به جوانان، عطرافشانی و نظافت مزار شهدا، معرفی الگوها و اسطوره های ملی، تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری سمینارهای کارآفرینی، اشتغال و آموزش های مهارتی ، برپایی ایستگاه سلامت جوانان، برگزاری مسابقات تیراندازی، دوچرخه سواری، شرکت جوانان در نماز جمعه و نظافت مزار شهدا از دیگر برنامه های هفته جوان 1400 استان تهران خواهد بود.

جوادی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: چشم انداز ورزش استان تهران پیشتاز بودن در همه رشته هاست و این مهم نیازمند برنامه ریزی و همدلی است.

وی تصریح کرد: امسال (1401) قول می دهم با حمایت دولت و مردم تصمیمات مهمی برای توسعه ورزش استان تهران گرفته شود و در نظر داریم امسال سرانه ورزش را در این استان افزایش دهیم. 1401).

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: استان تهران با جمعیت شناور 17 میلیون نفری و جمعیت ثابت 12 تا 13 میلیون نفر به نسبت جمعیت در بین سایر استان ها فقیرترین سرانه است اما تلاش می شود شرایطی فراهم شود که روزانه هزار هیئت در 14 15 شهرستان و 6 حوزه انتخابیه تهران و 51 هیئت استانی در این راه فعالیت کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید