چندین قرمز در خطر شکست ال کلاسیکو هستند

تجمع احتمالی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

هواداران پرسپولیس و سپاهان در شبکه های مجازی بحث های زیادی را به راه انداخته اند و این موضوع نوید یک بازی مهیج و خبرساز – به ویژه در سکوهای ورزشگاه آزادی را می دهد. هواداران پرسپولیس در کانال‌های هواداران و صفحه‌های اینستاگرام قول داده‌اند فردا در بیرون ورزشگاه آزادی تجمع کنند تا مسئولان مربوطه را مجبور به ورود آنها کنند. در واقع این ترفندی است که اصفهانی ها در بازی 17 روز پیش از آن استفاده کردند و با شروع بازی اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند و 70 درصد سکوهای ورزشگاه تقریبا پر بود. با توجه به این مشکل، اگر فردا ورزشگاه آزادی میزبان بیش از 8500 تماشاگر باشد، جای تعجب نیست.

شناخت یحیی توسط هیئت مدیره

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چهارشنبه گذشته در تمرین بارانی پرسپولیس حضور یافتند و ضمن دیدار با بازیکنان، با یحیی گل محمدی نیز در اتاق مربیان دیدار کردند. در این جلسه اعضا از سرمربی تیم خود بابت نتایج کسب شده در هفته گذشته تقدیر کردند و از سکوت او برای حفظ آرامش تیمش تشکر کردند. در ادامه شهریاری، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به یحیی اطمینان داد هر نقطه ضعفی را در تیم خود احساس می کند به باشگاه اطلاع دهد تا نسبت به رفع آن اقدام کنند.

شکایت همیشگی بازیکنان

در جریان حضور اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در محل تمرین این تیم، بازیکنان بزرگسال این تیم از فرصت استفاده کردند و گلایه های مالی خود را مطرح کردند. آنها معتقد بودند که باشگاه باید قبل از پایان سال پرداخت خود را به 65-70٪ افزایش دهد، در حالی که یک روز قبل آنها 11٪ از قرارداد خود را دریافت کردند تا مجموع آنها را به 55٪ برساند. درویش در این زمینه به مشکلات مالی باشگاه پرداخت و ابراز امیدواری کرد که فدراسیون بتواند به وعده خود عمل کند و پاداش آسیایی خود را تا قبل از پایان سال پرداخت کند.

بحران سرد اردو

پیش از این در بازی پرسپولیس و تراکتور، ویروس سرماخوردگی یا شاید بهتر بگوییم کرونا به اردوی این تیم نفوذ کرد و باعث شد تعدادی از اطرافیان این تیم خونه به خونه و بازیکنانی مانند گلچیانی و سرلک – در دقایق ابتدایی – خط شروع را ترک کنند. قبل از مسابقه اتفاقی که ممکن است امروز رخ دهد؛ چرا که برخی از بازیکنان قرمزپوش سرما خورده اند و باید دید امروز می توانند به میدان بروند یا خیر. پرسپولیس در این زمینه بسیار محرمانه است و نمی خواهد این موضوع قبل از بازی سرنوشت ساز با سپاهان خبرساز شود. با توجه به این اتفاقات این احتمال وجود دارد که ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان نسبت به دیدارهای گذشته دچار تغییراتی شود.

پریرا از وضعیت خود شاکی است

مدیر برنامه های لئاندرو پریرا هفته گذشته پرسپولیس را تهدید کرد که اگر مطالبات پرداخت نشده این بازیکن پرداخت نشود، او را از تمرین منع خواهد کرد. در همین حال مسئولان باشگاه پرسپولیس با واسطه ایرانی تماس گرفتند و از او خواستند تا چند روز مهلت دهد. زیرا سایر اعضای خارجی تیم نیز حقوق پرداخت نشده دارند. پریرا با توجه به شرایط حساس تیمش و دیدار مقابل سپاهان تصمیم گرفت چند روز دیگر به باشگاهش فرصت بدهد. در شرایط کنونی باشگاه پرسپولیس تحریم حساب را بهانه می کند و در عین حال سعی در تسویه دلار و رهایی از شرمندگی پریرا و دیگر اعضای خارجی تیمش دارد. اتفاقی که تا به حال رخ نداده بود و همین مشکل باعث شد پریرا از وضعیت خود گلایه کند.

حساب باشگاه دوباره مسدود شد

حساب باشگاه پرسپولیس تقریبا هفته ای یک بار به دلیل شکایت جدید باز و بسته می شود. این در حالی است که مدیریت باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا از طریق اسپانسر به کارکنان و اعضای تیم پرداخت کند تا مشکلی پیش نیاید. گفته می شود این بار حساب باشگاه به دلیل شکایت مهدی رسول پناه، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس بسته شد. شواهد نشان می دهد که باشگاه پرسپولیس تا رفع مشکلات مالی نمی تواند این پرونده های شکایت را ببندد مگر اینکه خیلی زود با رسیدن پاداش آسیایی همه این مشکلات حل شود. اتفاقی که مدیریت باشگاه پرسپولیس برای آن لحظه شماری می کند.

باز هم تعهد به هتل آزادی

طبق قرارداد این باشگاه، هتل پرسپولیس این باشگاه را تهدید کرد که در صورت عدم پرداخت پول قبل از بازی با سپاهان، اجازه برگزاری اردوی ارتش سرخ در آن مکان را نخواهد داد. با توجه به اینکه شرایط مالی باشگاه پرسپولیس مساعد نیست، این باشگاه تعهد جدیدی به این هتل داد تا مدیریت هتل آزادی را متقاعد کند. در همین راستا پس از تمرین روز گذشته این تیم راهی هتل “آزادی” شد.

صادقی ریسک نمی کند

سعید صادقی تقریباً از مصدومیت پیوند داخلی گذر کرده و آماده بازگشت به تمرینات ارتش سرخ پس از بازی با سپاهان است. می دانیم که این بازیکن شرایط بازگشت به تمرینات گروهی را از اواسط هفته جاری پیدا کرده است اما ترجیح داده محتاط باشد و برای بازگشت عجله نداشته باشد. اشتباهی که قبلا مرتکب شد و با تشدید مصدومیت مواجه شد. راستی صادقی این بار نمی خواست ریسک کند و منتظر می ماند تا در سال جدید برای پرسپولیس بازی کند.

دیابت ضرری ندارد اما…

شیخ دیابات تمرینات خود را از سه شنبه گذشته با قرمزها آغاز کرد. از آنجایی که غیبت در ترکیب برای شیخ دیاباته هزینه مالی دارد (طبق بندهای قراردادش)، او برای بازگشت به تمرینات گروهی عجله دارد. با وجود اینکه شیخ در دو سه روز گذشته بدون درد تمرین می کند، اما وضعیت جسمانی او چندان خوب نیست. بنابراین یحیی گل محمدی در صورت نیاز می تواند او را در بازی امروز دقایقی به زمین بفرستد.

این زوج دست نمی زنند!

یحیی گل محمدی از ابتدای فصل سعی کرد زوج خوبی در خط حمله تیمش بسازد اما هر بار با مصدومیت یا جدایی یکی از مهاجمان خوبش مواجه شد. یحیی در تبریز برای اولین بار از زوج محمد عمری و لئاندرو پریرا استفاده کرد تا حامس را تا حدودی شگفت زده کند. زوجی که به خوبی و شجاعانه در نقش خود در گل های خورده پاسخ دادند. این زوج امروز با هم بازی خواهند کرد و روند خوب خود را ادامه خواهند داد. البته اگر یحیی به دلیل سردی بازیکنان مجبور نباشد چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند مثلا بازی تراکتورسازی. این در حالی است که پریرا هنوز برای پرسپولیس گل نزده است و در دیدار مقابل سپاهان به دنبال این است.

دیدگاهتان را بنویسید