چندین کشور آفریقایی از صدور روادید برای ایرانیان صرف نظر می کنند

چندین کشور آفریقایی از صدور روادید برای ایرانیان صرف نظر می کنند

روز جدید : اگر روابط تجاری و اقتصادی خود را با دیپلماسی مناسب و منسجم توسعه دهیم و به وعده ها و توافقات خود با سایر کشورها عمل کنیم، قطعا کشورهای مختلف در زمینه های مختلف از جمله تجاری و اقتصادی با ما همکاری خواهند کرد.

مهدی صفری با بیان اینکه طی چند هفته آینده چندین کشور آفریقایی برای مدت دو تا سه هفته ویزای ایرانیان را پس می گیرند، گفت: این کشورها کشورهای آفریقایی ثروتمندی هستند که قدرت خرید بالایی دارند و تیم های این کشورها باید در این کشور حضور داشته باشند. این ارتباط.سفر به ایران

این دیپلمات ارشد ایرانی در ادامه مصاحبه خود با برنامه تلویزیونی جهان آرا بر اهمیت دیپلماسی اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: اگر با دیپلماسی مناسب و پیگیر روابط تجاری و اقتصادی خود را پیش ببریم و به وعده ها و توافقات خود با سایر کشورها عمل کنیم، به آن عمل کنیم. قطعا کشورهای مختلف در زمینه های مختلف از جمله تجارت و اقتصاد با ما همکاری می کنند.

وی همچنین به سفرهای دیپلماتیک مقامات کشورهای مختلف منطقه و کشورهای همسایه به تهران در روزهای اخیر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ایران به قطب دیپلماسی منطقه تبدیل شده است و این موضوع اثرات اقتصادی و تجاری خوبی برای کشورمان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید