اطلاعیه فدراسیون هندبال مبنی بر عدم صدور روادید برای دو بازیکن ملی پوش؛ پیگیری وزارت ورزش، امور خارجه و کمیته المپیک

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921909

فدراسیون هندبال در رابطه با توقف کار سفارت لهستان در ایران به دلیل عدم صدور روادید دو ملی پوش هندبال اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، پس از پیگیری های مستمر و انجام اقدامات مربوط به اخذ ویزای لهستان برای اعضای تیم ملی و کادر همراه در زمان مقرر جهت شرکت در بازی های تدارکاتی و مسابقات جام جهانی لهستان، سرانجام روادید ملی پوشان و تمامی کادر همراه صادر شد. با توجه به اختلال ایجاد شده، ویزای محمدرضا عری و محمدرضا کاظمی دو ملی پوش هندبال ایران تا زمان انتشار این اطلاعیه صادر نشده است.

بر این اساس پیگیری های متعددی از طریق وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون بین المللی هندبال و فدراسیون هندبال لهستان برای صدور روادید برای این دو ملی پوش انجام شد. از سفارت لهستان در ایران، اما متأسفانه پاسخ تا کنون قانع کننده و موجه است، هیچ تقصیری در آن وجود ندارد.

با توجه به مصدومیت علیرضا موسوی و یونس عطاری، دو بازیکن کلیدی تیم ملی هندبال ایران، عدم صدور روادید برای دو بازیکن تاثیرگذار دیگر تیم ملی یعنی محمدرضا اورعی و محمدرضا کاظمی باعث مساوی شدن کارها می شود. برای تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان سخت تر است.

فدراسیون هندبال امیدوار است هر چه سریعتر مراحل صدور روادید این دو ملی پوش ایرانی انجام شود و این ملی پوشان برای حضور در بازی های تدارکاتی و ادامه رقابت های قهرمانی جهان به لهستان بروند.

دیدگاهتان را بنویسید