چند بازیکن جدید در استقلال; ساپینتو از بازیکنان تیم من خوشش می آید

چند بازیکن جدید در استقلال;  ساپینتو از بازیکنان تیم من خوشش می آید

آرش برهانی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس در دربی امید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دربی همیشه حساس است به خصوص رده امیدا که به رده سنی بزرگسالان نزدیک است. متأسفانه به دلیل بارندگی سه جلسه تمرین نکردیم، شرایط زمین بد بود و مشکل خانوادگی داشتیم و یک جلسه هم تمرین نکردیم. 6-7 بازیکن ما مورد پسند ساپینتو هستند و 4 نفر از آنها در رده سنی امید در فصل آینده حضور دارند. از 27 بازیکنی که داریم، 16 نفر در رده سنی امید هستند و من 4 بازیکن در رده جوانان داشتم که به این بازیکنان برای آینده شان تبریک می گویم که به دنبال ورود به این چرخه سخت هستند. بزرگترین پاداش و بزرگترین خوشحالی ما این است که بازیکنان ما در استقلال یا سایر تیم های لیگ برتری بازی می کنند.

وی در خصوص شرایط جدول لیگ و قهرمانی تیم امید استقلال گفت: در حال حاضر 8 امتیاز فاصله داریم و اگر یک امتیاز بگیریم قهرمان می شویم و سخت ترین بازی ما مقابل تیم آرنست است. “

برهانی در خصوص صحبتی که با نمایندگان پرسپولیس داشت، گفت: من و محسن 20 سال است که با هم دوست هستیم. تمرکزمان شکسته بود و مدام می گفتند که بازی لغو می شود یا خیر. این فوتبال دلیل دوستی ما شد و مشکلی نداریم.

وی در خصوص حرف بد مدیران باشگاه برای پرداخت به بازیکنان امید گفت: تمام تیم استقلال درگیر حرفه ای شدن است. البته درخواستی از پادوانی فتح الله زاده نیز برای تامین این بودجه وجود دارد و همه اعضای باشگاه برای حرفه ای شدن تلاش می کنند. این بازیکنان حتی یک ریال هم دریافت نکرده اند. البته به امیری و فتح الله زاده گفتم حواسشان به این بازیکنان باشد. قبل از این بازی کلیپی از پرسپولیس دیدم که آنها 50 درصد پولشان را گرفتند اما بازیکنان ما پولی نگرفتند. البته من به باشگاه اعتبار می دهم زیرا مدیریت جدید به دلیل جابجایی زمان برای تصدی باشگاه را از دست داده است اما این باعث شده تا بازیکنان ما یک ریال هم دریافت نکرده باشند.

برهانی درباره نظر ساپینتو درباره بازیکنان تیم امید گفت: نظر ساپینتو بسیار مثبت است. 17 بازیکن را به ساپینتو فرستادم، 13 بازیکن امید در لیست بزرگسالان استقلال هستند. 5 بازیکن دیگر در این فصل در لیست امید قرار نخواهند داشت و تاریخ انقضای آنها تمام می شود.” ما 3 بازیکن جوان هم داریم حسام که امروز گل زد آقای گل لیگ جوانان است اگر حقشان را ندهند این بازیکنان در حال رفتن هستند، این پولی که به این بازیکنان جوان می دهند سرمایه گذاری است، نباید فقط شعار داد و حرف زد.

وی درباره اینکه چقدر باید به آکادمی باشگاه داده شود، گفت: در جلسه هیات مدیره بودم و دو میلیارد تومان برای آکادمی تصویب کردند. اگر این پول را به من بدهند کل باشگاه آکادمی را تحویل می دهم. سه چهار میلیارد آوردم و ترتیب دادم و فتح الله زاده را تحویل دادم.» در این سه چهار هفته باقی مانده پرداختی ها به بازیکنان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید