روزنامه اصولگرا از سخنان آخوند اصلاح طلب خوشش آمد!

روزنامه اصولگرا از سخنان آخوند اصلاح طلب خوشش آمد!

روز جدید استقبال روزنامه جوان از اظهارات سید حسین موسوی تبریزی درباره حجاب.

این روزنامه بود:

سید حسین موسوی تبریزی، دبیر مجمع فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با روزنامه آرمان اذعان داشت: «حجاب در جامعه با خانه فرق دارد و وقتی بی حجابی در جامعه باعث فساد می شود، باید حتماً باشد. متوقف شد . “

این اظهارات از آن جهت جالب است که اصلاح طلبان تلاش می کنند حجاب را حتی در سطح جامعه به یک موضوع شخصی تبدیل کنند. از سوی دیگر اصلاح طلبان به دلیل اشتباه اخیر گشت ارشاد به جمع آوری آن فشار می آورند و معتقدند گشت ارشاد نتوانسته مروج حجاب خوبی باشد. اما تور ارشاد برای ترویج حجاب نیست، بلکه برای جلوگیری از هنجارشکنی است. همچنین اصلاح طلبان هرگز راه و ابزار درستی برای ترویج حجاب معرفی نکردند.

گزیده‌ای از سخنان موسوی تبریزی را در زیر می‌خوانید:
* در کل هم حجاب عواقبی دارد و هم بی حجابی. به همین دلیل نمی توان حجاب را یک موضوع خصوصی دانست، اما در سطح گسترده ای قرار دارد. اگر احتمال ابتلا به دیگران وجود داشته باشد و بی حجابی در جامعه افزایش یابد، می توان از آن جلوگیری کرد.

* در مورد حجاب اینکه برخی افراد حتی اگر مهمان داشته باشند در خانه خود چگونه رفتار می کنند بحثی است اما اگر بحث حجاب در سطح جامعه باشد بحث دیگری است که هر کدام شرایط خاص خود را دارد. در بعد کلی حجاب، اگر بی حجابی یا بی حجابی باعث آسیب به جامعه می شود، باید در حد بی حجابی عمل کرد.

* در بعد کلی حجاب، اگر حجاب نباشد، معلوم است که مراتب دارد و اگر به این مراتب توجه نکنیم، خودش گناه می شود. باید با احترام و احترام به طرف مقابل انجام شود. نباید طوری مطرح شود که طرف مقابل ناراحت شود و واکنش نشان دهد. در چنین شرایطی اوضاع بدتر می شود و فردی که حجاب مناسبی ندارد به رویکردی که در پیش گرفته است ادامه می دهد.

*لباس زنان باید به گونه ای باشد که به خود و جامعه آسیب نرساند. وقتی حجاب در جامعه باعث فساد می شود باید جلوی آن گرفته شود. به همین دلیل، آیه حجاب در زمانی نازل شد که کفر در جامعه مسلمانان افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید