چند ماه است که حقوق برخی معلمان و پرستاران دریافت نکرده اند

چند ماه است که حقوق برخی معلمان و پرستاران دریافت نکرده اند

کاظم دلخوش اباطری در سخنانی بین سفارش و تبریک به ملت شریف ایران به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: فژکرونی ازکورکم و اشکوروا لی و لا تکفورون، شرایط کنونی کشور شرایط بسیار حساسی است. مردم ایران که در زمان انقلاب بیش از 350 هزار شهید دادند.» این نظام و انقلاب نشان داد که باید با حساسیت از این لحظات محافظت و دفاع کرد.

نماینده مردم صومعه سرا در شورای اسلامی گفت: توصیه من به همه عزیزانی که این روزها به صحنه آمدند این است که صف ما را از صف دشمنان نظام و خون شهدا جدا کنند چرا که امروز دنیای استعمار و استکبار بی رحم مردمش امروز می کشند، دایه نظام و انقلاب شده اند. در شرایط کنونی نهادهای مختلف مشمولان خدمت در نظام جمهوری اسلامی باید به این نکته توجه داشته باشند که بی توجهی به حقوق ملت به ویژه کسانی که مشکلات مادی دارند، خیانت به ملت است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم یادآور شد: امروز ملت ایران مشکلات اقتصادی دارد، باید به مشکلات مردم توجه ویژه داشت. در چنین شرایطی برخی دستگاه ها با افزایش قیمت ها به مشکلات اقتصادی دولت و ملت دامن زدند; این دسته از افراد خائن به ملت شریف ایران هستند.

نماینده صومعه سرا به وزیر مخابرات یادآور شد: چرا در چنین شرایطی آبونمان مخابرات از 1300 تومان به 17 هزار تومان افزایش یافت؟

دلوش اباطری وزیر جهاد کشاورزی نیز گفت: با توجه به گرانی آب برای کشاورزان، قیمت تمام شده کالاهای اساسی افزایش یافته است. چرا نمی توانید قیمت مایحتاج اولیه مردم را کنترل کنید؟ آیا این خدمت به مردم است • گران می شود و آنها تحت فشار اقتصادی هستند

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: کشاورزان برای هر هکتار زمین کشاورزی یک میلیون تومان پرداخت می کردند اما اکنون برای هر هکتار آب کشاورزی سه میلیون تومان پرداخت می کنند. اگر می خواهید غذای عمومی ارزان به دست مردم برسد، نباید هزینه های کشاورزان را بالا ببرید. از وزارتخانه های مختلف تقاضا دارم به این مسائل توجه کنند.

سخنگوی کمیته قضایی با اشاره به بحث رتبه بندی معلمان تصریح کرد: بحث رتبه بندی معلمان، بحث اخراج پرستاران، حقوق بازنشستگان، حقوق کارکنان زحمتکش از فصل اول راه که من لیست را ارائه دادم حتماً این کارمندان چند ماه است که کار می کنند حقوق نگرفته اند چرا وزارت نیرو در شرایط سخت اقتصادی 4 ماه حقوق پرسنل خود را پرداخت نکرد آقای وزیر در اینها شرایط، بدون حقوق می توان زندگی کرد، این سوال ها آب در آسیاب دشمن نمی ریزد؟

دلوش اباطری در پایان درباره طرح مهر آفرین خاطرنشان کرد: طرح مهرآفرین و بحث امتحانی چندین بار مطرح شده است، دلیلی ندارد از این طرح و مسائل دیگر چشم پوشی شود، دستگاه های اجرایی خود را انسان نمی دانند یا نمی دانند. شرایط را درک کنید، مردمی که اعمال و کردار شما باعث تحریک جامعه می شود، به آنها اطلاع دهید که اگر برای مردم خوب دیگران دعا می کنید، غیر از زبان خود مردم را بخوانید، معتقدم. جوانان و مردم عزیز ما در جریان انقلاب قاطعانه صف خود را از دشمن جدا کردند و در کنار خانواده شهدا و مردم هستند و امروز پای انقلاب خواهند ایستاد.

دیدگاهتان را بنویسید