چگونه بفهمیم اعشاری هستیم؟

چگونه بفهمیم اعشاری هستیم؟

چگونه بفهمم که کدام نقطه اعشار هستم؟ این سوالی است که هر شهروند ایرانی بارها از خود پرسیده است. چند سالی است که بخشی از یارانه های اختصاص یافته به سوخت، برخی مواد غذایی، آب، برق و سایر اقلام مشابه در قالب طرح هدفمندی یارانه ها به صورت مستقیم و نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. سپس یک عشر جامعه برای پرداخت یارانه در دستور کار قرار گرفت. بدین ترتیب سه دهک پردرآمد جامعه از دریافت یارانه حذف شدند و هفت دهک باقیمانده یعنی. اقشار کم درآمد مشمول یارانه می شوند. بعد از این تصمیمات، سوال مهمی که برای اکثر خانواده ها پیش آمد این بود که چگونه بفهمیم چند اعشاری هستیم؟ ادامه این مقاله روش درک عشر خانگی را توضیح می دهد.

از کجا بفهمیم در کدام دهک هستیم؟ چگونه بفهمیم کدام رقم اعشاری هستیم؟ چگونه عشر خود را تعیین می کنید؟

سازمان هدایت کمک های بلاعوض اعلام کرد که هموطنان می توانند از دو کانال برای اطلاع از اعشار خود استفاده کنند. راه اول گویا شماره 09200006369 است که پس از تماس با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و همچنین وارد کردن شماره تلفن همراه با نام سرپرست، دهک آنها اعلام می شود.

راه دیگر مراجعه به سامانه hemayat.mcls.gov.ir است که وضعیت اعشاری را مشخص و گزارش می دهد.

استعلام یارانه عشر

مرحله اول:

ابتدا به سایت «سامانه ارتقاء و توزیع عادلانه یارانه ها» به آدرس hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و روی دکمه ورود/ثبت در بالای صفحه کلیک کنید.

مرحله دوم:

سپس به صفحه ای مانند تصویر زیر هدایت می شوید که در آن اطلاعات مورد نیاز باید وارد شود، از جمله:

– شماره ملی سرپرست خانوار
– شماره حساب سپرده یارانه
– تعیین تعداد خانوار
– شماره ملی اعضای خانواده تحت پوشش
– تصویر محافظت شده
و در پایان روی دکمه ورود کلیک کنید.

استعلام یارانه عشر

سطح سوم:

این بخش وضعیت یارانه شما را مشخص می کند که آیا شامل دریافت یارانه نقدی می شود یا خیر (شامل/خارج از آن)، تصویر زیر برای یکی از اعضای خانوار که واجد شرایط دریافت یارانه است را نشان می دهد.

در نهایت روی صفحه نمایش کارت شناسایی اقتصادی خانوار کلیک کنید تا عشر یارانه خود را ببینید.

استعلام یارانه عشر

مرحله چهارم:

در نهایت دولت نتیجه تخریب یارانه ای شما را بر اساس اطلاعات ملکی و مالی خانواده شما نشان خواهد داد.

یارانه 1402 برای تمام دهم

چگونه بفهمیم در کدام دهک هستیم؟ چگونه بفهمیم کدام رقم اعشاری هستیم؟ چگونه عشر خود را تعیین می کنید؟

سید سلطان مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش 20 درصدی یارانه کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: دولت اقدامات جدیدی را در منطقه کالابرگ در دستور کار قرار داده است و قرار است این موضوع انجام شود. گام اول، میزان یارانه یارانه بگیران در سه. عشر اول به شرط خرید 70 درصد کالا 20 درصد افزایش می یابد.

مرتضوی اجرای موثر این طرح را مستلزم همکاری و هماهنگی گسترده در تمامی استان های کشور دانست و افزود: پیرو تاکید رئیس جمهور و به منظور تامین سبد غذایی خانوارهای کم درآمد، تامین منابع مالی برای افزایش اعتبار یارانه کالابرگ 20 درصد در دستور کار دولت قرار گرفته است. اجرای ملی و همه جانبه طرح محصولات الکترونیکی به مهار تورم و ثبات بازار کمک خواهد کرد.»

سال گذشته بر اساس اجرای قانون مصوب مجلس، طرح ملی ای کالابرگ به صورت ملی و آزمایشی در کشور راه اندازی شد و بر اساس گزارش های اخیر، بیش از 50 هزار مغازه به سامانه ای کالابرگ متصل شده اند. مردم برای خرید

چگونه بفهمیم در کدام دهک هستیم؟ چگونه بفهمیم کدام رقم اعشاری هستیم؟ چگونه عشر خود را تعیین می کنید؟

بر اساس ابلاغیه جدید وزارت کار مورخ 23 خرداد 1402، مرحله جدید طرح فهرست ملی محصولات الکترونیکی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اجرا و یارانه اعتباری خانوارهای مذکور به اجرا در می آید. 20 درصد افزایش می یابد که 80 هزار تومان خواهد بود و شرط استفاده از این مبلغ خرید یارانه ای تا سقف 70 درصد است که برای هر نفر معادل 320 هزار تومان است. در این طرح کارت جدیدی صادر نمی شود و تمامی کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده است.

این طرح پیش از این شامل 9 نوع کالا شامل پنیر، شیر کم چرب، تخم مرغ، مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، ماست و شکر بود و مردم می توانستند ماهانه از اعتبار یارانه ای خود استفاده کنند. این اقلام از هر برند و برندی است، اما اکنون با اضافه شدن اقلام پروتئینی، حبوبات و گوشت منجمد گاو، امکان خرید 11 قلم اصلی برای متقاضیان فراهم شده است.

مبلغ پرداختی یارانه دهک اول تا سوم 400 هزار تومان است و در مرحله جدید 20 درصد معادل 80 هزار تومان به یارانه خانوارهای دریافت کننده این مبلغ اضافه می شود و در صورت 70 درصد کالا. در طرح خریداری شده اند، امکان استفاده از 80 هزار تومان وجود دارد.درد و 6 فروشگاه زنجیره ای بزرگ شامل افوک کروش، رفاه، دیلی مارکت، جانبو، گندم و هفت در این طرح ملی مشارکت دارند. در شهرهای کوچک و روستاها، برخی از مغازه های کوچک مجهز به بارکدخوان هستند تا دسترسی مردم و امکان استفاده عمومی از کالاهای الکترونیکی را فراهم کنند.

استفاده از فهرست کالاهای الکترونیکی اختیاری است و خانوارها می توانند یک ماه قبل از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کرده و محصول مورد نظر خود را از لیست ۱۱ کالای اساسی ذکر شده در بالا با هر نام و برندی از هر فروشگاه یا سوپرمارکتی انتخاب و خریداری کنند.

همچنین خانوارها می توانند برای مشاهده مانده و مانده اعتبار یارانه و موجودی کالاها کد دستوری *788*28* و *500*1463* را روی تلفن همراه سرپرست خانوار شماره گیری کرده و یا به سایت شما مراجعه کنند. .sfara.ir.

خانوارهای باقی مانده از دهک اول تا سوم در مرحله بعدی طرح تحت پوشش قرار می گیرند و با اجرای مراحل بعدی اطلاع رسانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید