کاراته قهرمانی آسیا مسئولان ایرانی حریفان خود را شناختند

ساعت: 18:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792831

مقامات ایرانی حریفان خود در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا 2021 را تایید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، قرعه کشی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 در قزاقستان برگزار شد و مسئولان ایرانی حریفان خود را در این رقابت ها شناختند.

در انفرادی بانوان، فاطمه صادقی در گروه یک با حریفانی از کامبوج، تایلند، عربستان سعودی، اندونزی، مالزی و هنگ کنگ رقابت می کند.

در انفرادی مردان ابوالفضل شهرجردی در گروه دوم با حریفانی از مالزی، چین تایپه، هند، کویت، هنگ کنگ، قرقیزستان و ژاپن رقابت خواهد کرد.

در کاتای بانوان نیز نجمه گازی زاده، الناز تگی پور و شادی جعفری زاده در گروه دوم با حریفانی از قزاقستان، هنگ کنگ و کامبوج به رقابت خواهند پرداخت.

میلاد فرازمر، ابوالفضل شهرجردی و علی زند نیز در کاتای مردان در گروه یک با حریفانی از عراق، عربستان، اندونزی و مالزی به رقابت خواهند پرداخت.

اما در مسابقات تیمی بانوان کمیته سارا بهمنیار در دسته 50 کیلوگرم در دور اول با شان تای چیا از چین تایپه مسابقه می دهد. طراوت هاکسار در وزن منفی 55 کیلوگرم در دور نخست به مصاف سومیکا یازاوا از ژاپن می رود.

رزیتا علیپور با وزن منفی 61 کیلوگرم با برنده دیدار ژاپن و امارات و مبینا حیدری در وزن منفی 68 کیلوگرم در دور نخست به مصاف هدی جابر از اردن می رود.

لیلا برجعلی در وزن مثبت 68 کیلوگرم در دور نخست به مصاف فلاک سیدا از هند می رود. تیم ملی بانوان کشورمان در مرحله اول در هیات انتخابی به مصاف مالزی خواهد رفت.

در بخش کومیته تیمی مردان نیز پوریا اغداسی با وزن منفی 55 کیلوگرم در دور اول یا برنده دیدار هنگ کنگ و عربستان به مصاف حریفان می رود.

سید علی کریمی نماینده وزن منفی 67 کیلوگرم کشورمان در دور نخست به مصاف امیرعلی از قزاقستان می رود و علی عسگر آسیابری در دور نخست در وزن منفی به مصاف عمر العجنا از کویت می رود. 75 کیلوگرم

در وزن منفی 84 کیلوگرم ذبیحولا پورشیب در دور نخست به مصاف جانیک باک از کره جنوبی می رود و صالح اباذری در وزن مثبت 84 کیلوگرم با منگلی بین از کامبوج در دور نخست رقابت می کند.

ملی پوشان کاراته کا کشورمان پس از استراحت در دور اول و در دور دوم این رقابت ها با برنده دیدار هند و امارات در ترکیب تیمی به مصاف هم خواهند رفت.

* قرعه کشی برای نوجوانان

ساجده جهانشاهی در گروه یک در اندونزی و هنگ کنگ با حریفانی از اندونزی و هنگ کنگ و علی حاجی زاده در کاتای انفرادی در گروه یک با حریفانی از هنگ کنگ، قرقیزستان، اندونزی و قزاقستان به رقابت می پردازند. مسابقه پرداخت خواهد شد.

رومینا هادمی در وزن منفی 47 کیلوگرم نیز در دور نخست به مصاف قزاقستان می رود و فاطمه زهرا سعیدآبادی در وزن منفی 54 کیلوگرم در دور نخست با نماینده اردن به مصاف حریفان می رود.

در وزن منهای 54 کیلوگرم مائده زارعی در دور نخست به مصاف قرقیزستان می رود و ابوالفضل همدمجو در وزن منهای 52 کیلوگرم در دور نخست به مصاف هند می رود.

شهدادپور سلیمانی در وزن منفی 57 کیلوگرم دور نخست با عربستان و قرقیزستان و در وزن منفی 63 کیلوگرم علیرضا لفتاح پور در دور نخست به مصاف حریف هنگ کنگی می روند.

سیدعلی موسوی نور با وزن منفی 70 کیلوگرم در دور نخست با نماینده قرقیزستان دیدار می کند و پارسا محمدی نماینده وزن مثبت 70 کیلوگرم کشورمان در دور نخست با حریفی از فلسطین رقابت می کند. گرد

* قرعه کشی برای رده های سنی جوانان

ملیکا عزتی نیز در کاتای انفرادی گروه یک به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت و در گروه اول امیرحسن معین الدین در کاتای انفرادی نوجوانان به مصاف حریفانی از قزاقستان، امارات و کره خواهد رفت.

در کاتای گروه دوم جوانان ابوالفضل شیخ شعاعی، امیرحسن معین الدین و ابوالفضل فرامرزپور با تیم قزاقستان دیدار خواهند کرد.

یلدا نقی بیرانوند در وزن منفی 48 کیلوگرم دور اول به مصاف قزاقستان می رود و ستایش نادری در وزن منفی 53 کیلوگرم در دور نخست با نماینده اردن به مصاف حریفان می رود.

فاطمه بدخ در وزن منهای 59 کیلوگرم در دور نخست به مصاف قرقیزستان می رود. باری که مبارزاتش به صورت دوره ای صورت خواهد گرفت.

در وزن 59 کیلوگرم سارینا فاتی نیز در دور نخست به مصاف قرقیزستان می رود.

محمدحسین شیر صفت در دور نخست در وزن 55 کیلوگرم جوانان در دور نخست به مصاف حریف اماراتی می رود و امیرحسین بمان زاده در وزن 61 کیلوگرم در دور نخست با نماینده قرقیزستان به مصاف حریفان خود می رود.

امیررضا برزویی نماینده وزن منفی 68 کیلوگرم دور نخست به مصاف حریفی از کویت می رود و سعیدالله یاری در وزن منفی 76 کیلوگرم در دور نخست با نماینده کویت رقابت می کند.

علی نوری وزن 76 کیلوگرم در دور نخست این مسابقات به مصاف حریف خود از قزاقستان می رود. مسابقات در این وزن نیز به صورت دوره ای برگزار می شود.

* قرعه کشی رده سنی امید

حدیث جمال در گروه امید دختران در گروه دوم با نماینده هنگ کنگ در کاتا و متین زارع در کاتا در گروه امید پسران در گروه دوم با حریفی از فیلیپین، قزاقستان و عراق رقابت خواهند کرد. .

زهرا بنیانی در وزن منفی 55 کیلوگرم در دور نخست با حریفی از قزاقستان و آتوس گلشاد نژاد در وزن منفی 61 کیلوگرم با حریفی از فیلیپین رقابت خواهند کرد.

در وزن 68 کیلوگرم مبینا حیدری در وزن منفی 68 کیلوگرم در دور نخست به مصاف حریف فلسطینی می رود و آیدا هوشبهتی در وزن 68 کیلوگرم به مصاف تیم های قزاقستان و قرقیزستان می رود.

محمدرضا سواری وزن 55 کیلوگرم در دور نخست به مصاف قرقیزستان می رود و مرتضی کریمی در وزن 60 کیلوگرم در دور نخست به مصاف کویت می رود.

هادی کیانی در وزن منفی 67 کیلوگرم در دور نخست با نماینده فلسطین و علیرضا حیدری نماینده وزن منفی 75 کیلوگرم دسته امید کشورمان در دور نخست با حریف رقابت خواهند کرد. از تاجیکستان

امیر اسلامی در وزن منفی 84 کیلوگرم دور نخست با حریفی از قزاقستان و محسن صفرنژاد در وزن مثبت 84 کیلوگرم در دسته امید با برنده دیدار اردن و مالزی در دور نخست رقابت خواهند کرد. .

برنامه و برنامه کامل مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

* شنبه 27 آذر روز اول مسابقات

* ساعت 6:30: مسابقات کاتای انفرادی و جوانان دختر و پسر و پسر و مسابقات کاتای تیمی جوانان

* ساعت 10:30: کمیسیون نوجوانان دختر با وزن منهای 47، منهای 54 و مثبت 54 کیلوگرم و در کمیته جوانان اوزان منهای 52، منهای 57 و منهای 63 کیلوگرم.

* ساعت 13:30: آغاز مسابقات مدال برنز

* ساعت 15:30: مسابقات فینال از روز اول آغاز می شود

* 17:30 مراسم اهدای مدال

29 آذر یکشنبه دومین روز مسابقات:

* ساعت 6:30: شروع مسابقات کاتای انفرادی دختران و پسران رده سنی امید

* ساعت 8:30 شروع مسابقات هیأت جوانان در اوزان منفی 70 و مثبت 70 کیلوگرم و اوزان کمیته جوانان دختر و پسر

* ساعت 11:30: آغاز مسابقات کاتای انفرادی برای کسب مدال برنز در رده امید.

* ساعت 12:00 آغاز مسابقات مدال برنز کمیسیون اوزان منفی و مثبت 70 پسر و دختر در رده های پسر و پسر.

* ساعت 13:30: شروع دیدارهای فینال در روز دوم

* 16:00 مراسم اهدای مدال

دوشنبه 30 آذر ماه سومین روز مسابقات:

* ساعت 6:30: مسابقات کاتای انفرادی بزرگسالان آغاز می شود

* ساعت 8:30: مسابقات کمیسیون های میانسالی دختر و پسر

* ساعت 13:30 مسابقات مدال برنز کمیته امید دختران و پسران

* ساعت 15:00 شروع مسابقات فینال کمیته امید دختران و پسران

* ساعت 17:00 برگزاری مراسم اهدای مدال در رده امید

30 آذر روز سه شنبه چهارمین روز مسابقات:

* ساعت 6:30: مسابقات کاتای مردان و زنان آغاز شد

* ساعت 9:30: آغاز مسابقات کمیسیون انفرادی و تیمی بانوان و آقایان در رده سنی

چهارشنبه اول دی ماه پنجمین و آخرین روز مسابقات:

* ساعت 6:30 شروع مسابقات برنز کاتای انفرادی و تیمی بزرگسالان

* ساعت 07:30 مسابقات انفرادی و تیمی برنز بانوان و آقایان آغاز می شود

* ساعت 9:30 صبح شروع کلیه مسابقات فینال در تمامی رده های بزرگسالان آقایان و بانوان

* ساعت 14:30 شروع مراسم اهدای جوایز تمامی رده های بزرگسالان آقایان و بانوان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید