کارشناس فوتبال ایران به شدت به بازیکنان استقلال و پرسپولیس توهین کرد

کارشناس فوتبال ایران به شدت به بازیکنان استقلال و پرسپولیس توهین کرد

مسعود اقبالی مربی و کارشناس سابق فوتبال نگاهی انتقادی به دربی تهران دارد. او در مصاحبه ای دربی 97 را اینگونه تفسیر کرد:

* مثل همیشه شاهد یک بازی سرد و بی روح بودیم و خشونت و درگیری زیادی در آن وجود داشت. این بازی برنامه نداشت و فقط حساسیت بیش از حد داشت. وقتی به دروازه شلیک نمی کنی، تعریف این فوتبال چیست؟

* بازیکنان ما تمرین تاکتیکی ندارند و در دفاع و حمله مشکل دارند. وقتی بازیکنان به دروازه حریف نزدیک می شوند، هیچ برنامه ای برای حمله ندارند و این فوتبال پینگ پنگ است. همه دربی ها حساس هستند اما در این دیدار فرصتی ندیدیم.

* این مسابقه 27 یا 28 خطا داشت. تیم استقلال به بازیکنی نیاز دارد که از موقعیت های خود نهایت استفاده را بکند و در آن تیم بازیکن طراح نمی بینیم و بدترین تصمیم را در حال حرکت انتخاب می کنند. وقتی نتوانیم با تاکتیک خود را به درب حریف برسانیم، مجبور می شویم خیلی اشتباه کنیم.

* بازیکنی که درآمد میلیاردی دارد اما دفاع انفرادی را نمی شناسد، بازیکن موثری نخواهد بود. بازیکن باید بداند که برتری عددی چیست. استقلال باید در حمله و دفاع برتری عددی داشته باشد و به محض مهار توپ در موقعیتی قرار نگیرد که بی برنامه عمل کند. کجای دنیا این همه اشتباه اتفاق می افتد و این نشان می دهد که بازیکنان ما اعتماد به نفس ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید