اقدام بزدلانه و ناجوانمردانه توهین به مقدسات رضوی را به شدت محکوم می کنیم


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820077

مولوی عبداللهی گفت: هتک حرمت رضوی که ریختن خون مردم بی گناه در چنین مکان و ماهی بود را به شدت محکوم می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی سید احمد عبداللهی امام جمعه اهل سنت اسد در گفتگو با شرق، وی ضمن محکومیت هتک حرمت در معبد امام رضا (ع) گفت: هتک حرمتی که روز گذشته در معبد امام رضا (ع) انجام شد و منجر به شهادت یک روحانی شد، از یک سو در جریان ماه مبارک رمضان و طرف مقابل متعهد به حرم امام رضا (ع) است، کار ناجوانمردانه و ناجوانمردانه ای است که انجام می شود.

وی افزود: شک نداریم که این گونه اقدامات و اتفاقات با استکبار جهانی، انگلیس و صهیونیست های بین المللی در این موضوع دخیل است.

امام جمعه اهل سنت اسد گفت: ما چنین اقداماتی مانند ریختن خون مردم بی گناه در چنین مکان و در چنین ماهی ها را به شدت محکوم می کنیم.

مولوی عبداللهی گفت: از مقامات امنیتی و قضایی می خواهیم با شناسایی عاملان این جنایت و این اقدام ننگین، آنان را مجازات و با ملت سرافراز ایران آشنا کنند تا شاهد این گونه توطئه ها و خفه نشویم. بنابراین آنها نمی توانند این کار را در آینده انجام دهند.

وی به اقدامات جهادگران و کمک به محرومان حاشیه شهر مشهد شهید اصلانی اشاره کرد و گفت: شهید اصلانی از جهادگران بود و در حاشیه شهر مشهد برای خدمت به محرومان فعالیت داشت.

امام جمعه اهل سنت اسد گفت: وقتی کسی به محرومان خدمت می کند، سزاوار شهادت در ماه مبارک رمضان است و این افتخار بزرگی برای این شهید است.

مولوی عبدالهی ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده و بستگان شهید اصلی، اظهار کرد: ان شاءالله خداوند درجات ایشان را بلند گرداند و به مجروحان این اتفاق ناگوار شفای و صحت کامل عنایت بفرماید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید