توهین به مقدسات و توجیه او به نام آزادی بیان آشکار است

وی افزود: به عنوان یک ورزشکار قبل از حضور در مسابقات با گوش دادن به کلام خداوند آرامش می گیرم و معتقدم هر آنچه در زندگی ام به دست آورده ام از برکت قرآن، ائمه و ایمانم به خداست.

والیبالیست قسوینی با اشاره به اهانت برخی از افراد به کتاب قرآن در سال های اخیر، گفت: بی شک هرکس به قرآن توهین کند، جواب توهین خود را خواهد گرفت.

توهین به مقدسات آزادی بیان نیست

رمضانی گفت: توهین به مقدسات هر کشوری و توجیه آنها به نام آزادی بیان، تقلب آشکار است و نباید نام آزادی بیان را توهین کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرآن کتابی است که مسلمانان جهان به آن متوسل می شوند و امیدوارم دیگر شاهد چنین توهین هایی نباشیم.

ابراهیم برخورداری در پاسخ به این توهین گفت: این مرد سوئدی-دانمارکی که در ماه مبارک رمضان در حضور پلیس به قرآن توهین کرد، احساسات همه مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان را جریحه دار کرده است.

وی گفت: مایه تاسف است که کشورهای مدعی آزادی بیان و حقوق بشر به جاهلان اجازه چنین کاری را می دهند.

برخورداری در پایان گفت: این اتفاقات باعث افزایش وحدت کشورهای اسلامی می شود و سوئد باید در برابر مسلمانان پاسخگو باشد.


توهین به مقدسات مسلمانان در اتاق فکر دشمن ایجاد می شود

حسین فرزانه سیاهکل در واکنش به هتک حرمت قرآن در سوئد گفت: اهانت به قرآن در واقع توهین به اسلام و بیش از 2 میلیارد مسلمان در سراسر جهان است.

وی افزود: در طول تاریخ همواره شاهد این توطئه های شوم دشمن بوده ایم که هر روز با جنایات جدید به دنبال جدایی ادیان مختلف و حرم های آسمانی است.

یکی از اعضای تیم ملی والیبال نشسته گفت: این حرکت در واقع توهین به خطوط قرمز ما یعنی پیامبر اکرم (ص) به عنوان صاحب این کتاب آسمانی است.

فرزانه افزود: من به عنوان عضوی از جامعه ورزشکاران این جنایت را محکوم می کنم و انتظار دارم با کسانی که این رفتار شنیع را مرتکب شده اند برخورد شود.

دشمنان همواره در تلاشند تا جهان را شورش کنند

وی گفت: دشمنان همواره در تلاش هستند تا جهان را قیام کنند و ما می دانیم که عاملان این جنایات فجیع چه کسانی هستند و چه اتاق فکری پشت سر آنها هستند.

یکی از اعضای تیم ملی والیبال کم تحرک گفت: دشمنان همواره با تشکیل اتاق فکرهای خود در صدد ایجاد هرج و مرج و جنگ در جهان هستند و قصد دارند مسلمانان را برای رسیدن به اهداف خود یعنی فروش سلاح متحد کنند.

فرزانه ادامه داد: البته این جنایت در این مقطع زمانی اتفاق می افتد تا راهپیمایی روز قدس کم رنگ شود. یعنی تا زمانی که رهبر فرزانه انقلاب را داریم که خود آمریکایی ها معتقدند که اگر هزاران اتاق فکر تشکیل دهند، سخنرانی یک ساعته مقام معظم رهبری «همه نقشه هایشان روی آب نقش می بندد.

وی گفت: ملت مسلمان ایران بر این باور است که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری می توانند به مدارج عالی برسند و تا زمان آزادی فلسطین هرگز راهپیمایی روز قدس تحت الشعاع هیچ اقدامی قرار نخواهد گرفت.

یکی از اعضای تیم ملی والیبال نشسته در پایان گفت: ملت ایران همیشه در هر شرایطی با اخلاص در کنار نظام و انقلاب ایستاده است. امیدواریم مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان حل شود تا در مقابل دشمن محکم بایستند و تسلیم توطئه های آنان نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید