آنهایی که به مقدسات توهین کردند داعشی های زمان بودند/ عده ای تغذیه کننده نظام در سرزمین دشمن بازی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، دشمنان همواره با ایجاد توطئه در صدد حمله به انقلاب و نظام هستند، سال هاست که سعی در تحریک و انحراف افکار مردم دارند به گونه ای که در بحبوحه اعتراضات بتوانند به اهداف خود برسند.

در این سال ها توطئه های زیادی از سوی دشمنان و ضدانقلاب طراحی شد که متأسفانه عده ای در داخل با آنها موافق بودند، در چند روز اخیر به بهانه درگذشت مهسا امینی عده ای دست به شورش و توهین به مردم زدند. مقدساتی که ملت ایران با حضور خود این اقدامات هنجارشکنانه را محکوم کردند.

در همین راستا گفتگوی تفصیلی با امیرعلی حیدر امیری، تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا انجام شده است که در ادامه می خوانید.


مهمترین عامل دشمنان و ضدانقلاب برای قیام اخیر چه بود؟

دشمن چشمی برای دیدن موفقیت های جمهوری اسلامی ایران ندارد و محور مقاومت راهپیمایی عظیم اربعین با حضور 23 میلیون نفر از 76 ملیت جهان که نشان از وحدت مسلمانان بود و زائران زیادی در آن حضور داشتند. با تصویر ائمه انقلاب و سردار سلیمانی و رسانه های غربی این تجمع را ندیدند.

از دیگر موفقیت‌ها می‌توان به عملیات بزرگ اقتصادی، پذیرش ایران در پیمان شانگهای، مهار ویروس کرونا، ارتباط با کشورهای همسایه و سفرهای استانی اشاره کرد که همگی خشم دشمن را برانگیخت، بنابراین غرب و صهیونیست‌ها به دنبال آن بودند تا بتوانند. از هر بهانه ای برای تحقق اهداف خود استفاده کنند.

با درگذشت مهسا امینی، همه از درگذشت این هموطن ناراحت شدند، اما رسانه های غربی بر طبل ناآرامی و اغتشاش کوبیدند و به این بهانه، دوباره نظام را هدف قرار دادند، غرب تیم های رسانه ای خود را برای مدت طولانی آماده کرد. او می تواند توطئه های آنها را شروع کند.

هدف اصلی نیروی انتظامی و گشت های ارشاد راهنمایی افراد بی حجاب است اما دشمنان سعی کردند از این فضا به نفع خود استفاده کنند.


نقش شبکه های اجتماعی در این ماجرا چه بود؟

پس از درگذشت مهسا امینی، سیل پیام های کذب و کذب و دامن زدن به افکار در فضای مجازی آغاز شد، غرب در اولین گام تلاش کرد فضای مجازی را ملتهب کند و پس از نفوذ در افکار، سعی کرد آن ها را به رنگ خیابان بکشاند.

متأسفانه در این بین عده ای ناآگاه با دشمن هم عقیده و به خیابان ها ریختند، در واقع یک رویارویی مجازی و واقعی بود و دشمنان سعی می کردند برای حمایت از یاغیان سنگ تمام بگذارند، به همین دلیل پیوسته تشویق و تشویق می کردند. آنها را

بعد از اغتشاشات سال 1367، این بزرگترین همگرایی ضد انقلابی بود که هدف آن ملتهب کردن فضای کشور بود تا منافقین در کنار سلطنت طلبان و دیگر گروه های ضد انقلاب به میدان بروند و به دنبال تحریک احساسات قومی و قبیله ای برای رسیدن به اهداف خود باشند. هدف و در این میان بی بی سی و شبکه های غربی اوج حمایت از این التهاب را نشان دادند.


حضور مردم برای سرکوب این شورش نشان دهنده چیست؟

به محض اینکه آشوبگران سعی کردند فضا را گرم کنند، مردم به صورت خودجوش به میدان آمدند و با حضور خود اعلام کردند که برای تداوم این انقلاب خون زیادی نثار شده است و اجازه نمی دهند دشمن و ضد انقلاب. برای ادامه به هر بهانه ای سیستم حمله

موشک باران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقر تروریست ها نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پاسخی به کسانی بود که در فکر اقدامات تجزیه طلبانه بودند و بار دیگر ثابت کرد که دوران جنگ به پایان رسیده است.

دشمنان سعی کردند با اکانت های جعلی فضای مجازی را مسموم کنند و توانستند یک قدم به اهداف خود نزدیک شوند و تا آنجا که می توانستند بر آتش اخلال دامن بزنند، اما حضور مردم باعث شد به این شورش پایان دهند.

دشمن دائماً سعی می کند روی ذهن جوان کار کند و به همین دلیل سعی می کند از هر فرصتی که دارد استفاده کند.


چرا برخی سلبریتی ها در میدان دشمن بازی می کنند؟

متأسفانه برخی از سلبریتی ها و ورزشکاران به دشمن پیوستند، این افراد هستند که با امکانات جمهوری اسلامی نامی برای خود دست و پا کردند و به نانی رسیدند و اکنون مردم را برای رفتن به خیابان سوق می دهند و عده ای هم تلاش کردند کشف کنند. حجاب

یکی نان آور نظام بود اما دشمن شد، این افراد باید بدانند که وقتی در خدمت اهداف نظام باشند مورد احترام هستند و اگر مجبور به قیام و آسیب باشند در چشم مردم جایی ندارند.


چرا عده ای در هیجان شورش ها مقدسات را هتک حرمت کردند؟

هتک حرمت مقدسات نشان داد که کفر و بت پرستی هنوز وجود دارد و آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی دشمنی آنها با اسلام و تشیع و ایران را نشان می داد و در واقع این افراد داعشی بودند که مخالف اسلام بودند.

افرادی که در شورش ها به مقدسات هتک حرمت کردند، مسلماً مسلمان بودند، اما آنها کافر واقعی بودند که مرتکب چنین اعمال وحشیانه ای شدند.

می توان فهمید که جهاد تبیین یکی از مهم ترین نیازهای جامعه است زیرا دشمن در صدد تحریف است و اگر جهاد تبیین به خوبی انجام نشود، حقایق به گونه ای دیگر بیان می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید