غرب تناقض دیگری را آشکار می کند، آزادی بیان در محقق! شبکه های روسی در اروپا به عنوان سمی و مخرب شناخته می شوند


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812037

روایت “جهانی” غرب در مورد جنگ روسیه و اوکراین.

«رسانه‌های طرفدار کرملین دیگر نمی‌توانند تبلیغات سمی و مخرب در اروپا انجام دهند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا دیگر اجازه نخواهند داد رسانه های روسی طرفدار کرملین مانند اسپوتنیک و راشا تودی در اتحادیه اروپا «تبلیغات سمی و مخرب» انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گاردین به نقل از اورسولا ون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا گفت: رسانه‌های طرفدار کرملین دیگر نمی‌توانند تبلیغات سمی و مخرب را در اروپا حمل کنند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا دیگر اجازه نخواهند داد رسانه های روسی طرفدار کرملین مانند اسپوتنیک و راشا تودی در اتحادیه اروپا «تبلیغات سمی و مخرب» انجام دهند.

متا همچنین اعلام کرد که حدود 40 صفحه و حساب کاربری در اینستاگرام و فیس بوک را که اوکراین را هدف قرار داده اند، حذف کرده است. توییتر همچنین از تعلیق ده‌ها حساب کاربری روسیه خبر داد و مدعی شد که این حساب‌ها به منظور ایجاد اختلال در بحث عمومی درباره جنگ در اوکراین بوده است.


شواهد نشان می دهد که رسانه های غربی در تلاش هستند تا روایت خود را از جنگ روسیه و اوکراین برای محافظت از شهروندان اروپایی و آمریکایی جعل کنند. و از انتشار اخبار روسیه در مورد این جنگ جلوگیری کنید!

در واقع یک شعار است آزادی بیان این فرصت خوبی است برای تامین منافع اروپا و آمریکا و به خطر نینداختن آنها و اگر منبعی خلاف آن را بگوید با برچسب هایی مانند “سمی”، “جعلی”، “جعلی” و “مخرب” حذف خواهد شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید