کارلوس کی روش اولین پیشنهاد را رد کرد

پس از ناکامی در راهیابی به جام جهانی 2022 و شکست در دیداری جنجالی و وحشیانه مقابل سنگال بود که کارلوس کی روش سرمربی باتجربه پرتغالی تیم ملی مصر از همکاری با این تیم دست کشید. سپس تیم ملی مصر به جای کارلوس کی روش، ایهاب گالال مربی محلی را انتخاب کرد. اما این مربی در مدت کوتاهی به نتیجه ضعیفی دست یافت که هواداران تیم ملی مصر خواستار برکناری او شدند و جالب اینکه رئیس فدراسیون مصر در پخش زنده تلویزیونی از قطع همکاری با ایهاب گلال خبر داد. با این حال او مدعی است که مشکلات مالی جدی آنها را مجبور به استفاده از گزینه نیمکت داخلی کرده است.

در 24 ساعت گذشته اخباری مبنی بر احتمال حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی مصر و بازگشت به آن تیم منتشر شده است. خبرنگار “ورزش سه” از ایسک چابلی، خبرنگار دزنفت سوال کرد و او گفت که منابع موثقی از فدراسیون فوتبال مصر به او گفته اند که کارلوس کی روش در حال حاضر تمایلی به همکاری با این تیم ندارد.

در واقع این مربی باتجربه و پرتغالی تاکید کرد که نمی تواند با این گروه در فدراسیون فوتبال مصر همکاری کند و به همین دلیل فعلا علاقه ای به بازگشت ندارد. زمزمه هایی مبنی بر تغییرات اساسی در فدراسیون و احتمال برکناری جمال علم رئیس فدراسیون مصر شنیده می شود و در صورت تحقق این امر، کارلوس کی روش می تواند بار دیگر هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

همچنین در 24 ساعت گذشته اخباری مبنی بر حضور احتمالی کارلوس کی روش روی نیمکت یک تیم آسیایی حاضر در جام جهانی و مواردی از این دست منتشر شد و به نظر می رسد آینده این مربی باتجربه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید