کارمان با هیچ بازیکنی تمام نشده و همه خبرها شایعه است/ قرارداد بیرانوند و پورعلی گنجی بعد از پایان فصل نهایی می شود.


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842760

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کارمان با هیچ بازیکنی تمام نشده و همه اخبار شایعه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پیش از حضور در مجمع فدراسیون فوتبال برای حضور در جلسه فدراسیون فوتبال گفت: هنوز وارد جلسه نشده ایم تا ببینیم دستور کار چیست. برای اظهار نظر باید به جلسه برویم. ما دستور جلسه را دریافت نکرده ایم.

وی در خصوص جذب بازیکنانی مانند دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، سجاد شهباززاده و … گفت: کار ما با هیچکس تمام نشده و همه اخبار شایعه است. با صحبتی که با گل محمدی داشتیم بعد از بازی آخر می نشینیم و در مورد نفراتی که در چارچوب تاکتیکی او قرار می گیرند صحبت می کنیم و در مورد بازیکنان مورد نظر با گل محمدی صحبت می کنیم. ما با چند بازیکن صحبت کردیم اما چیزی قطعی نشده است. اگر کسی نمی خواهد بیاید، ما به دنبال جایگزین هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جذب بیرانوند و پورعلی گنجی گفت: با این بازیکنان صحبت کرده ایم و بعد از پایان فصل قراردادشان را نهایی می کنیم.

درویش با بیان اینکه میلاد سرلک آخرین مهلتش در روز دوشنبه بود، گفت: باید می آمد اما نیامد و به هر حال اگر نمی خواهد بیاید طبیعی است که جور دیگری فکر کند.

وی با اشاره به اخباری مبنی بر تعویض دستیاران گل محمدی مانند فنایی و گل محمدی گفت: هنوز صحبتی در خصوص تعویض کادرفنی و دستیاران با ما نداشته اند. گل محمدی قرار است بعد از بازی پنجشنبه به باشگاه بیاید و صحبت کند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پول دریافتی از بورس گفت: بخشی از این مبلغ را باید بابت تعهدات خود بپردازیم و بخشی دیگر را برای سرمایه گذاری در جایی که بتوانیم سال ها از آن استفاده کنیم. اگر همه چیز را مدیون بدهی باشیم، سال آینده همان چیزی خواهد بود که اکنون می بینید. برای این منظور کارگروهی تشکیل شده است که وجوه در کجا هزینه می شود و در کجا سرمایه گذاری می شود.

درویش درباره اینکه آیا مدیر باشگاه تغییر کرده است یا خیر، گفت: ما تا پایان فصل قرارداد داریم.

وی در خصوص اضافه شدن دو نفر از اعضای هیات مدیره و اینکه آیا درخواست اضافه شدن آنها را داشتید، گفت: نمی دانم می توانم در انتخاب اعضای هیات مدیره نقشی داشته باشم یا خیر. هیچ درخواستی داشته باشید.” هنوز هیچکس نماینده ای نداشته است، هرکسی که می خواهد بیاید باید برنامه داشته باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت کریم باقری و خانواده اش و اینکه آیا آنها در تیم ملی یا پرسپولیس حضور خواهند داشت، گفت: فدراسیون گفته است که باید از یک جا حقوق بگیرند نه یک جا. می توانند در دو جا باشند اما به دلیل موانع قانونی در دو جا نمی توان پرداخت کرد.

درویش در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سید جلال حسینی گفت: اینها در حیطه وظایف کادرفنی است اما به هر حال سید جلال هسلال تیم بزرگی است و اگر بازی نکند قطعا باشگاه از توانایی او استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید