کار جنجالی محمد دادکان برای دختران ایرانی در دبی

کار جنجالی محمد دادکان برای دختران ایرانی در دبی

روز جدید : همه اینها فحشا است، در همین مشهد که زنان را در ورزشگاه راه نمی دهند، هیچکس نمی آید و از دین حرف می زند. اما اگر دختری بخواهد فوتبال ببیند دین زیر سوال می رود؟

محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه سخنانی جنجالی ایراد می کند.

ملی پوشان ایران در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی مشهد در شرایطی تیم لبنان را پذیرفتند که حضور بانوان در ورزشگاه ممنوع بود و بدتر از آن با زنانی که می خواستند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند کنار آمدند. تیز شد.

عدم حضور بانوان در ورزشگاه برای این مسابقه عوارض زیادی داشت و حتی فیفا نیز با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار توضیح درباره این اتفاقات شد. بسیاری از چهره های ورزشی، سیاسی و هنری پس از این اتفاق واکنش تندی به این اتفاق نشان دادند و با اسپری فلفل از زنان استقبال کردند اما حالا محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفتگویی مطمئن سخنان ضد و نقیضی را مطرح کرده است. اگر یکی از مسئولین دلش برای زنان ایرانی می سوزد به فکر کسانی باشد که در کشورهای همسایه تن فروشی می کنند چون در ایران شغل ندارند.

محمد دادکان گفت: در مورد اتفاق اخیر باید بگویم که همه اینها کذب است که زنان وارد ورزشگاه نشوند. واضح تر از این؟ همه کسانی که می گویند دین را فلان روحانی گفته دروغ است. این را با دلیل موجه می گویم و حاضرم به مصدومیت او اعتراف کنم. اگر برای یک زن احترام کمی قائل هستید و مقام زن را حفظ می کنید و به دنبال دین هستید، چرا این همه فاحشه ایرانی در دبی و ترکیه هستند و یکی از شما شنیده نمی شود؟

همه اینها فحشا است، در همین مشهد که زنها اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند، هیچکس نیامد و از دین صحبت نکرد. اما اگر دختری بخواهد فوتبال ببیند دین زیر سوال می رود؟

تمام دروغ ها. این همه یک بازی است. به قول من به امام حسین بنویس که اگر یکی دنبال دین باشد وقتی ببیند این همه دختر جوان در دبی و ترکیه وجود دارد کاری می کند.

من خودم چندین بار به دبی و ترکیه رفتم. شما بروید ببینید در هتل های این کشورها چه خبر است. یک بار در تلویزیون گفتم در امارات در هتلی نشسته بودم که می رفتم سوئیس که دختری آمد و از من پرسید: «آقا دادکان شما هستید؟» گفتم «شما هفت هشت نفر اینجا چه کار می کنید؟ «بدون خجالت به من گفتند این شغل ماست، چون زندگی ما تغییر نمی کند، می آییم اینجا کار می کنیم.

خوب! تو که دین داری و از خدا و پیغمبر حرف میزنی چطور دلت اونجا نسوزه؟ چطور آبروی اسلام زیر سوال نمی رود که کار به این دخترها بدهکار نباشد؟ آیا دختران شما برای آمدن به استادیوم تحت فشار بودند؟ همه چیز در مورد حمله به مردم و ایجاد سرگرمی است. با این حرکت چند روزی است که ورود زنان به ورزشگاه در داخل و خارج از مناظره آسان شده است. آیا این بحثی است که اصلا باید ارائه شود؟ – همه چیز طبق برنامه است.

دیدگاهتان را بنویسید