وقتی محمد دادکان آخرین کنداکتور را می زند

وقتی محمد دادکان آخرین کنداکتور را می زند

محمد دادکان علاوه بر سال ها حضور در پرسپولیس، حدود 9 بازی برای تیم ملی انجام داد و در سال 82 کفش هایش را برای همیشه آویزان کرد.

مدافع سابق تیم ملی گفته می شود در 7 سال حضورش در پرسپولیس هرگز تعویض نشد و هر بار که به عنوان بازیکن کلیدی به میدان رفت تا پایان دقیقه 90 در زمین حضور داشت.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال که حتی به سمت وزیر ورزش و جوانان هم رسیده بود، حدود 101 بار با پیراهن پرسپولیس بازی کرد و جالب اینکه هرگز از داوران کارت زرد دریافت نکرد.

دادکان 16 دی ماه سال 82 در دربی دیدار پرسپولیس و استقلال برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و در روز خداحافظی او اتفاق جالبی رخ داد. ظاهرا قرار شده بود دادگان حدود 20 دقیقه مقابل استقلال بازی کند و سپس چهار گوشه زمین را بوسید و از فوتبال خداحافظی کند اما در ادامه بازی در دقیقه 19 ناگهان همه بازیکنان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه دیدند که دادکان. به گوشه زمین می دود و او را می بوسد.

یکی از بازیکنان پرسپولیس به دادکان می گوید که محمد آقا هنوز برای تعویض درخواست نکرده و تابلوی تعویض هم برداشته نشده است. دکتر دادکان در پاسخ گفت: در سال هایی که برای پرسپولیس بازی کردم هیچ وقت تعویض نشدم و هیچ نشانی از تغییر در مقابل چشمانم ظاهر نشد. الان هم نمی‌خواهم وقتی تخته تعویض بالا می‌رود زمین را ترک کنم و به قول معروف کسی جای من را نمی‌گیرد، بنابراین قبل از اینکه بخواهند تخته تعویض را بلند کنند، چهار گوشه زمین را می‌بوسم و از زمین بیرون می‌روم. بنابراین تخته قبل از چشمان من تغییر نکند.

اتفاقا محمد دادکان در دربی سرخابی از فوتبال خداحافظی می کند و بدون اینکه تخته تعویض را بپوشد کفش هایش را آویزان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید