فرهاد مجیدی آخرین کنداکتور را زد

فرهاد مجیدی آخرین کنداکتور را زد

سرمربی استقلال نیز به نظر می رسد از حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بسیار ناامید شده و از ادبیات مشابهی استفاده کرده است. وی به صراحت گفت که عاملان این حادثه تلخ باید محاکمه شوند و پاسخگو باشند اما مشکل اینجاست که واقعا چنین چیزی امکان پذیر نیست. مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهد یکی دو مورد نیست و مثلا در بحث مالکیت مشاع یا عدم وجود استادیوم خصوصی و یا حتی در بحث بدهی های داخلی و خارجی نمی توان فقط یک یا حتی چند مورد را گرفت. مردم. شاید در صورت شناسایی مقصران واقعی باید بیش از 30 نفر در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و نهادهایی مانند وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به پای میز محاکمه و محاکمه شوند اما در عمل این امکان وجود ندارد.

واقعیت این است که این یک مشکل اساسی است و نمی توان به سادگی یقه یک فرد را گرفت، بلکه در واقع یک تصور غلط که سال ها پیش وجود داشت باعث شده امروز این اتفاق بیفتد و تا زمانی که بخواهیم کارها را با امور مالی و نظم انجام دهیم. ، بیایید ادامه دهیم، این وضعیتی است که ما می بینیم.

حداقل 30 سال از زمانی که هواداران واقعی می گفتند پرسپولیس و استقلال باید ورزشگاه خودشان را داشته باشند می گذرد اما امروز فرهاد مجیدی که خودش یک فوتبالیست بود در مصاحبه ای گفت وقتی روی چمن بود.

من به محل تمرین استقلال می روم، کمرم درد می کند و به خاطر آن شرمنده بازیکنانم هستم. البته یحیی گل محمدی هم همین را خواهد گفت، متأسفانه سال هاست پرسپولیس و استقلال نه تنها ورزشگاه اختصاصی ندارند، بلکه فاکتوری هم به نام حق پخش تلویزیونی ندارند یا خیلی کم از آن استفاده می کنند. مشکل بدهی که در واقع داستان هزار و یک شب است به جایی رسیده که حالا می خواهند هر دو تیم را از آسیا حذف کنند و کاری به محبوبیت آنها ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید