مهدی طارمی آخرین کنداکتور را زد

مهدی طارمی آخرین کنداکتور را زد

بدون شک اخراج مهدی طارمی از تیم ملی ایران در آستانه دو دیدار مهم مقابل لبنان و سوریه جنجالی ترین خبر برای تیمی است که برای حضور در دو دیدار آینده از خاورمیانه به غرب سفر می کند.

ایران در اولین بازی به مصاف لبنان می رود و سپس در اردن به مصاف سوریه می رود. هر دو مسابقه بسیار سخت و نفس گیر خواهد بود و ملی پوشان برای ادامه مسابقات باید از کمترین فرصت برای اطمینان از صعود و آرامش بیشتر استفاده کنند.

حضور مهدی طارمی در این اردو می توانست اعتماد ملی پوشان را در خط حمله افزایش دهد اما به نظر می رسد رعایت اصول انضباطی برای سرمربی تیم ملی اهمیت بیشتری دارد.

فدراسیون اما به عنوان متولی فوتبال نگران دو دیدار آینده تیم ملی است که جایی نگران کننده است.

شنیده ها حاکی از آن است که شهاب الدین عزیزی هادم، رئیس فدراسیون فوتبال که روابط خوبی با تیم ملی دارد، پس از خط خوردن مهدی طارمی با ستاره پورتو تماس گرفته است تا در صورت وجود، با دراگان اسکوچیچ میانجیگری کند و صحبت کند.

ظاهرا برخلاف روزهای گذشته که ستاره ایرانی پورتو جواب دراگان اسکوچیچ، وحید هاشمیان و کریم باقری را نداد، این بار گوشی رئیس فدراسیون را برداشت.

شنیدیم مهدی طارمی که از تصمیم جدید دراگان اسکوچیچ و از دست دادن تیم ملی بسیار ناراحت است، پس از گفتگو با عزیزی هادم با رئیس فدراسیون گفت: تا زمانی که این آقا (اسکوچیچ) من هستم. من نیستم!

حال باید منتظر ماند و دید این داستان تا کجا پیش خواهد رفت. دراگان اسکوچیچ در بازی های آتی تیم ملی گل نمی زند، اخراج می شود و مهدی طارمی با تبریک برمی گردد یا سرمربی کروات با قهرمانی و برتری در گروه A مقدماتی جام جهانی جایگاه خود را تقویت می کند و به تیم ایران اجازه می دهد. پیراهن ستاره پورتو را بپوشد. نمی دهد یا در بهترین حالت و از فرضیه آشتی حمایت می شود و هم تیم ملی تمام می شود و هم طارمی دعوت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید