فرهاد مجیدی آخرین کنداکتور را زد!

فرهاد مجیدی آخرین کنداکتور را زد!

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل هواداران گفت: اصلا نمی توان درباره مشکلات فنی صحبت کرد. زمینی که در آن فوتبال بازی کردیم برای همه چیز مفید است به جز فوتبال. اگر باختیم یا با تساوی به پایان می رسیدیم الان همین را می گویم: “این را هم می گویم. کیفیت زمین کیفیت بازی را پایین می آورد. بازیکنان هم از کیفیت زمین و فقط مسابقات ناراضی بودند. ما بازیکنان 2 هفته و 5 روز تمرین نکردند و برخی مانند سلمانی با دو روز تمرین.

وی ادامه داد: وقتی تیم ما یک ثانیه تاخیر داشته باشد جریمه می شویم اما حالا چه کسی باید پاسخگو باشد؟ اینجا 500 نفر هستند. در مسجد سلیمان و اراک هم به این مسائل اشاره کردم. همه این افراد مختلف در راهرو بودند. بعد از نتایج خوبی که به دست آوردیم به دلیل بیماری قلبی نتوانستیم دو هفته تمرین کنیم و بازیکن نداشتیم. پیش بینی می کردم در این مسابقه مشکل داشته باشیم چون فقط 4 جلسه تمرین کردیم آنها مسابقات را اجرا می کنند.

مجیدی تاکید کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم با توجه به اینکه دو هفته است تمرین نکرده ایم و با سه جلسه تمرین فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم. این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می گویم. تیم ما خوب کار می کرد، انتظار این مشکلات را داشتم. الان دوباره وضعیت پیش آمده است. هنگامی که یک بازیکن تاج دریافت می کند، بازیکنان دیگر یک تاج دریافت می کنند. مشکل اینجاست که بازیکنان دیگر هم می گویند تاج. متأسفانه وقتی این را می گوییم هیچ اتفاقی نمی افتد.

وی افزود: اول اینکه فکر می کردیم بازی تماشاگرانی است، دوم اینکه از رختکن تا سالن کنفرانس یک ربع طول کشید تا با مدیر رسانه ای تیم به اینجا بیایم. من نمی دانم چه کسی مسئول این کار است؟ برای اینکه کمی برای تاج سخت‌تر باشم، تیم من اکنون در بهترین حجم کاری است که می‌توانیم برای هر بازیکن داشته باشیم، اما ما در عرض دو هفته یکباره بازیکن نداریم. بعد تمرین کردیم و به ما گفتند بازی 18 بهمن برگزار می شود، اما شب را خوابیدیم و صبح بلند شدیم و دیدیم که قرار است بازی مان 15 بهمن برگزار شود. خود سهیل مهدی با من تماس گرفت و گفت که بازی به 18 بهمن ماه موکول شده و ما به بازیکنان خود و همچنین بازیکنان خارجی اجازه داده ایم. من هم در دبی بودم. بلند شدم دیدم مسابقه 15 بهمن است. امروز با 4 تمرین بازی کردیم، این هم از برنامه ریزی است.

سرمربی استقلال درباره حضور آرش رضاوند و عارف آغاسی در کمپ فولاد گفت: برای عارف باید بگویم که بحثش امروز و دیروز نیست، حدود دو ماه است که با عارف صحبت می کنیم. من می خواستم در باشگاه استقلال کاری کنم بازیکنی که به استقلال می آید نه تنها از نظر فنی خوب است، بلکه از نظر شخصیتی در شأن تیم بزرگ استقلال است. خوشحالم که انتخاب درستی کردم و عارف آقاسی را به استقلال آوردم. او بازیکن و فوتبالیست بسیار خوبی است اما متاسفانه گفت نمی تواند در تهران بماند. من دو ماه با او جلسه داشتم. یک بار با باشگاه استقلال صحبت کردم، گفت به خاطر مشکلاتش نمی تواند در تهران زندگی کند و دوست دارد به اهواز برود. او قبل از اینکه بحث انتقال مطرح شود با ما صحبت کرد و خواست این اتفاق بیفتد و از تیم جدا شود و به اهواز برود. حتی به ما گفت نفت مسجد سلیمان یا آبادان را به من بدهید تا به خانواده ام نزدیک شوم. من او و آرش رضاوند را خیلی دوست دارم.

مجیدی گفت: آرش رضاوند در زمانی که سرمربی استقلال بودم یکی از بهترین هافبک های ایران بود. این دو بازیکن را به فولاد دادیم اما استقلال تیم آنها. آغاسی و رضاوند هر لحظه می توانند برگردند به شرطی که من سرمربی استقلال باشم.

وی در خصوص جذب بازیکن ازبکستانی گفت: در بازی دوستانه ای که با تیم ازبکستان داشتیم این بازیکن را دیدم و دوست داشتم. یک ماه است که روی او کار می کنیم، او بازیکن جوانی است و کمک زیادی به ما می کند.

سرمربی آبی ها در خصوص غیبت فرزاد مجیدی در تمرین استقلال گفت: مشکل چیز خاصی نیست، فرزاد یک جلسه غایب بود و جریمه شد، دوباره غیبت کرد. در تمرینات در زمین فوتبال از هیچکس حتی برادرم تعریف نمی کنم. او مسئول کمیته انضباطی باشگاه است. من همیشه با بازیکنانم صحبت کرده ام که مسائل انضباطی برایم مهم است. در زمینه زمین فوتبال، برادر هیچ فرقی با دیگران ندارد. او مسئول کمیته انضباطی باشگاه است و باید درباره او تصمیم بگیرند.

مجیدی در مورد تیم ملی که امروز وعده داده بود، گفت: من با آقای اسکوچیچ مشکل بزرگی دارم. اول از همه به تیم ملی برای صعود به جام جهانی و تبریک به اسکوچیچ. من از او تشکر می کنم که تیم ملی ما را به جام جهانی رساند، من با همین گل ها به بازیکن ملی خیانت کردم، ببینید چقدر عصبی به او دادند.

وی ادامه داد: نمی دانم اگر بازیکنانش به تیم ملی دعوت شوند، سرنوشت استقلال چه می شود. ما در نیمه اول بهترین نتایج را گرفتیم و از نظر حمله و دفاع بهترین بودیم. همه ایران مشکل تیم ملی را فهمیده اند. چطور آقای اسکوچیچ نفهمید؟ هر چقدر هم جست و جو کنید چیزهای بهتری پیدا نمی کنید. حالا شما نظر فنی دارید، من به شما احترام می گذارم، اگر این کار را در باشگاه انجام دهید، ممکن است توجیه شود چون تعداد بازیکن محدودی دارید، اما وقتی 16 تیم از لیگ برتر دارید و مدافعان ما و سپس مدافعان خود را دعوت می کنید. یه بازیکن دیگه یه جای دیگه به ​​مشکل بخوره.تو دفاع وسط میری و دفاع وسط بازی نمیکنی که بهترین دفاع لیگه.انگیزه رو تو تیم من کشتی آقای اسکوچیچ.

سرمربی استقلال گفت: بازیکنان می خواهند به جام جهانی بروند و بازی کنند، استقلال بدون باخت قهرمان لیگ است، حرکتی که روی بازیکنان من کردید چه بود؟ او مربی بسیار خوبی است، اما نه برای باشگاه یا تیم ملی. این یک مربی حرفه ای نیست. بهترین مدافعان لیگ را دعوت کردی بعد دفاع چپ را رها کردی تا بازی کنی! موضوع امروز یزدانی این موضوع نبود و آقای اسکوچیچ عصبی بود. به عنوان دسته گل تحویلش دادم این بهترین دفاع لیگ است یک انگشت ارزش تمام دفاع های شما را دارد. با بازیکنان من که اصلا عصبی نیستند چه کردی؟ دنبال کل لیگ می گردی مرادمند و دانشگر را پیدا نمی کنی. خودت خوب میدونی که کل ایران فهمید مشکل ایران چیه، چطور نفهمید؟!

وی گفت: با وجود اینکه اسکوچیچ را دوست دارم و دو سه جلسه با او صحبت فنی کردم و قبول دارم رفتار او در شأن تیم ملی مثل یک مربی حرفه ای نیست. انگیزه را در تیم ما کشتند، چه اتفاقی باید بیفتد؟ حالا فرهاد مجیدی که بهترین نتیجه لیگ را گرفت چطور؟ برخی از لیدرها اصلاً حرف نمی زنند، بنابراین به دنبال امتیاز تیمی از دست رفته هستند، نه به دنبال قهرمانی نیمه نهایی استقلال. من به آنها نیازی ندارم اما بازیکنانم باید به جام جهانی بروند و بازی کنند. این آینده آنهاست، شما نمی توانید از عهده تیم استقلال برآیید. بهترین تیم لیگ بالا و پایین می رود بهترین تیم لیگ است و بهترین امتیاز را می گیرد. با بازیکنان او چگونه رفتار می کنید؟ بعد می گویند می خواستیم دعوت کنیم به خاطر تاج نشد! مطمئنم بهانه است، این دو بازیکن را هم دعوت نکردند.

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از بحث قهرمانی پاک صحبت کرد و خیلی ها گفتند قهرمانی پرسپولیس زیر سوال است: من از خودم صحبت کردم، حالا همه دوست دارند از هر نظر درو کنند. در مورد تفکرم صحبت کردم. پرسپولیس تیمی است که رقیب ما در زمین و به احترام خود، بازیکنان و هوادارانش است. فکر می کردم گل محمدی و بازیکنانش برای قهرمانی خیلی زحمت کشیده اند. آنقدر می نشینند تا داستان بسازند، حالا مردم نمی دانند، اما شما روزنامه نگاران مرا خوب می شناسید، سرم در قفل است. میرم تمرین و بعد خونه. من با کسی ارتباط برقرار نمی کنم، با مجریان و خبرنگاران ارتباط برقرار نمی کنم. می دانی، سر من روی بغلم است و تمرکزم روی راز من است. من به کسی نیاز ندارم، موفق می شوم، خدا را شکر، شکست می خورم، بیشتر کار می کنم. کاری ندارم اما این رفتارها و این صحبت ها که هر هفته دنبال تیمی برای از دست دادن امتیاز می گردند هیچ وقت حرفی از تیم من و بازیکنانم نزده… چون به نفع آنها نیست.

وی در پایان در پاسخ به خبرنگار فوتبال درباره تکمیل پرونده انتقال حردانی از فولاد به استقلال گفت: هنوز خیر.

دیدگاهتان را بنویسید