آخرین اخبار از تولیدات جدید تلویزیون/ آنتی، محرمانه و شهباز در مسیر کنداکتور


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912616

سه مجموعه تلویزیونی جدید پلیسی، امنیتی و جاسوسی به نام های آنتی، ماهرمانه و شهباز در مراحل پایانی تولید قرار دارند و به زودی برای رسانه ملی ارسال خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تلویزیون بر اساس ماموریت سرگرمی خود، تولید فیلم و سریال نمایش درام را در دستور کار اصلی خود قرار داده و تیم جدید نشسته بر صندلی های سازمان صدا و سیما در تلاش است تا مخاطبان این جعبه جادویی را از تغییرات محتوایی و کیفی تولید آثار بیشتر راضی نگه دارد.

همیشه یک ژانر پلیس امنیت در سراسر دنیا بینندگان زیادی دارد و سریال هایی با چنین محتوایی در تلویزیون ما معمولا درصد زیادی از مخاطبان را جذب می کند. بر اساس این فرض و تصور مخاطب، سریالی مانند «گاندو» به فصل سوم و سریال هایی مانند «ضد“،”به صورت محرمانه“و”شهباز» در حال تولید هستند و تعدادی از آنها آماده نمایش و قرار گرفتن بر روی سیم انتقال هستند. در این گزارش سعی داریم مروری کوتاه بر آخرین اخبار مربوط به ساخت این مجموعه تلویزیونی جدید داشته باشیم.


4b62402c f365 4353 ae93 3525cabf27f2 خبر خاکستری

سبک لعنتی “ضد” امنیت

ابراهیم شیبانی که حضور حرفه ای خود در دنیای سینما و تلویزیون را از طریق بازیگری و سپس دستیار کارگردان تجربه کرده بود، در سال 1360 فیلم «زهر عسل» را در ژانر محبوب و مورد علاقه اش جنایت پلیسی روانه بازار کرد. شهاب حسینی، محمدرضا گلزار و مهناز افشار از بازیگران مطرح این فیلم بودند.

شیبانی پس از ساخت چندین فیلم، سال ها بعد در سال 1993 مینی سریال پازل را در همان ژانر معمولی کارگردانی کرد. ماجرای جاسوسان خرابکار که نقشه های سازمان انرژی هسته ای را خنثی می کنند و حالا گروهی از ماموران وزارت اطلاعات جلوی این خرابکاری را می گیرند. رضا کیانیان، آرش مجیدی، شاهیک فراهانی، ماه شیر خلیلی، جلال فاطمی و اصغر همت از جمله بازیگران این مجموعه داستانی بودند که از شبکه اول سیما پخش شد. حتی «طلاحون» آخرین ساخته شیبانی که همچنان در اکران سینماست در ژانر پلیس جنایی تولید شد و حالا آقای کارگردان سریال «زاد» را با همان دست روی چرخ پخش می کند.

سریال 30 قسمتی «زاد» ساخته علیرضا جلالی با داستانی درباره امنیت پلیس آخرین روزهای تصویربرداری خود را سپری می کند و بخشی از این سریال در ترکیه ضبط شده و به زودی پس از پایان کار از کنداکتور پخش خواهد شد. انجام شده.؛ حسام منظور، اکبر زنجانپور، سعید چنگیزیان، بهاره کیان افشار، مرتضی علی آبادی، آرش ظلی پور، مرتضی اسماعیل کاشی، محمدعلی نجفی، شهر سلطانی و محمدرضا هاتفی از جمله بازیگران این سریال هستند.


739f59ed 929d 400d 909c 81216a44a2f7 خبر خاکستری

راز واکسن کرونا

سریال «محرمانه» روایتی از پیشرفت علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی و ساخت واکسن کرونا است که واکنش مغرضانه دشمن را در بر می گیرد تا با ایجاد اختلال، مانع از موفقیت ایران شود. این خلاصه ای است که در این مجموعه منتشر شده است. سریالی به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی سید رامین موسوی که با سرمایه گذاری موسسه فرهنگ و هنر شهید آوینی تولید می شود. موسسه ای که سریال امنیتی پلیسی گاندو را در کارنامه خود دارد و حالا سریال دیگری در همین ژانر این بار با موضوع تهیه واکسن ایرانی کرونا تولید خواهد کرد.

حدود 50 درصد از تصویربرداری این سریال 24 قسمتی به پایان رسیده است و گروه به احتمال زیاد به زودی برای ادامه کار به خارج از کشور سفر خواهند کرد. در این سریال بازیگرانی چون حسام محمودی، لاله اسکندری، علیرام نورایی، نسیم ادبی، فاطمه گدرزی، مجید مظفری، ایرج نوذری، علیرضا جلالی تبار، زهیر یاری، احسان امانی، نیما شاهرخ شاهی، رحیم نوروزی، آرش تعزیه‌واکلی رضا، قاسمی، سولماز حصاری، رویا میرعلمی، مریم کاویانی و لامند امیرسلیمانی حضور دارند. زهیر یاری و آرش آصفی نقش دو دانشمند اصلی داستان را بازی می کنند. لاله اسکندری یکی دیگر از پزشکان تاریخ ساز است و این افراد در کنار هم بخشی از تاریخ را پیش می برند..

معظمی قبل از ساخت «مهرمانه» سریال هایی چون «سرب بر باد، فاخته، پاندش، پیکسل و بوی باران» را در کارنامه کاری خود دارد.


160c3f6c ef44 43da 845a c2d1731980e6 خبر خاکستری

شهباز; امنیت سایبری سریال

مجموعه تلویزیونی شهباز به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی مشترک امیرحسین آستیانی پور و مهدی علی نکی پور و نویسندگی مینا خدوی در ژانر پلیسی رازآلود با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری این روزها در تهران در حال تصویربرداری است و به زودی تصویربرداری آن آغاز می شود. روی آنتن باشد شبکه 5 از تلویزیون پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان سریال درام شهباز آمده است: شهباز دو سال است که منتظر این روز بوده است. روزی که همه با یافتن بنفش راحت نفس می کشند. بدون اطلاع آنها، این بازی دارای پیچ و تاب جدیدی است.

«شهباز» که در 30 قسمت تولید می شود، درباره یک گروه سایبری است که به دنبال یک هکر بین المللی هستند و پلیس سایبری با اشراف زاده های این فضا داستان را پیش می برد.
در این مجموعه تلویزیونی که همزمان با پس از تولید در حال تصویربرداری است، به زودی پخش خواهد شد، بازیگرانی چون آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، ماهدهت مولایی، نیما نادری، رولی نقش سیروس همتی، فاطمه بهارمست را بازی می کنند. ، غزل نظر و پاوان افسر.


بیشتر بخوانید؛


آخرین اخبار سریال های معروف


سریال سلمان فارسی میرباقری در راه جاودانگی

دیدگاهتان را بنویسید