فرزاد خاتمی آخرین کنداکتور استقلال را زد

فرزاد خاتمی آخرین کنداکتور استقلال را زد

فرزاد خاتمی مهاجم سابق استقلال که در آخرین لیگ دوازدهم این تیم با این تیم بازی می کند، در آستانه دیدار مقابل نساجی مازندران از هفته پنجم دور برگشت بازگشته است.

آیا در بحث اردوی بازیکنان استقلال شرکت می کنید؟

وقتی نیم فصل دوم شروع می شود، فشار روی همه تیم ها بیشتر می شود. به خصوص استقلالی که خوب کار می کند و هیچکس نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

منظورت چیه؟

این بدان معناست که رقبا از تمام تاکتیک ها برای دفع حریف خود استفاده می کنند. مدتی است که می بینیم بحث سربازی دو بازیکن استقلال به سوژه اول کل کشور تبدیل شده و هر برنامه صدا و سیما درباره این دو بازیکن صحبت می کند. زمانی در رابطه با شکایت استقلال از گل گهر خیلی ها می خواستند از ادامه شکایت استقلالی ها جلوگیری کنند.

اینها یعنی چه؟

این بدان معناست که رقبا می خواهند از هر دری کاری انجام دهند تا از ریل خارج شوند. به عنوان یک دوست قدیمی به فرهاد مجیدی می گویم قطار استقلال حرکت می کند و همه به سمت آن سنگ پرتاب می کنند. آنها می خواهند هر روز چالش جدیدی برای این تیم ایجاد کنند. او باید به کار خود ادامه دهد و نتایج خود را تکرار کند، زیرا اگر او بد کار می کرد، اکنون هیچ کس با او کاری نداشت.

اختلاف وریا و فرهاد مجیدی را چگونه می توان حل کرد؟

ورا گفوری به اندازه خودش فوتبال بازی کرده است. چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی. حالا که استقلال در صدر جدول است، باید دانست که یک مربی نمی تواند خود را با شخصیت 25 بازیکن تطبیق دهد و اتفاقاً 25 بازیکن هستند که باید به شخصیت سرمربی برسند. . چگونه می توان از یک مربی انتظار داشت که مطابق میل هر 25 بازیکن خود عمل کند؟ امیدوارم با هم صحبت کنند و فرهاد راهی پیدا کند که استقلال در این شرایط به دردسر نیفتد.

چگونه می خواهید با منسوجات بازی کنید؟ این تیم را در کل این فصل چطور دیدی؟

من چند بازی نساجی دیده ام. طبق فوتبال نساجی این تیم حالا باید سوم یا چهارم جدول باشد نه دهم. به همین دلیل استقلال بازی فوق العاده سخت است.

برای این بازی چه توصیه ای به استقلال دارید؟

مجیدی باید به تیمش آرامش روحی بدهد که البته می دانم دوست خوب تیمش است. عکس ها و فیلم های بعد از پیروزی مقابل فجر را در رختکن دیدم که چطور بازیکنانش را در آغوش می گیرد و رابطه بسیار خوبی با آنها دارد. این قابل تحسین است اما از طرفی می بینیم که رشته تمرینی او هم خوب است. امیدوارم مجموعه این دوستی ها و رشته ها به جایی برسد که استقلال بعد از 10 سال با قهرمانی هدیه خوبی به هواداران بدهد.

اختلاف پنج امتیاز استقلال با پرسپولیس برای قهرمانی تیمی در این فصل چقدر است؟

به نظر من استقلالی ها اصلا نباید به تیم های پایین تر از خودشان فکر کنند. او باید مسابقات خود را بسیار آرام و بدون استرس کند. اگر هم باختند، سرشان را فدا کردند، بردند، جانشان را خوردند. استقلالی ها نباید به عقب نگاه کنند و فقط به دیدارهای پیش رو توجه کنند.

تیم سایپا خودتان چطور؟

متأسفانه در اولین فصل، برخی از بازیکنان تیم کشورمان رباط صلیبی شکستند و مصدوم شدند، اما با وجود نامردی این تعداد، در اولین فصل از سایپا باز ماندند! مدیر عامل قبلی هم رفته و من از مدیرعامل جدید می خواهم مطمئن شود که حداقل این بچه ها حقوق بگیرند. اگر این بازیکنان مصدوم شوند برای سایپا مصدوم خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید