کاهش وزن سریع 5 روزه با رژیم لاغری دارچین

کاهش وزن سریع 5 روزه با رژیم لاغری دارچین

روهر نه : رژیم لاغری با دارچین که 5 روز معجزه می کند.

دارچین یک ادویه معطر و خوشمزه است که از زمان های قدیم در بین مردم رواج داشته است. تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف دارچین باعث بهبود و افزایش متابولیسم بدن شده و باعث کاهش وزن سریع می شود.

تحقیقات اخیر یک دانشگاه بریتانیایی نشان می دهد که دارچین یک قرص معجزه آسای جدید برای کاهش وزن سریع به ویژه برای چربی های شکم است. بنابراین با کمک این رژیم غذایی 5 روزه برای کاهش وزن سریع با دارچین می توانید تا حدودی به کاهش چربی به خصوص چربی شکم کمک کنید.

چرا دارچین به کاهش وزن کمک می کند؟

دارچین سرشار از فیبر است. مصرف یک قاشق چای خوری می تواند احساس سیری را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز روزانه بدن به فیبر را برطرف کند. مطالعات نشان می دهد که دارچین نقش مهمی در چربی سوزی دارد. اگر به طور منظم دارچین را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود مصرف می کنید، ممکن است بتوانید افزایش وزن را کاهش دهید. این ادویه دارویی معطر را برای کاهش وزن در رژیم غذایی خود بگنجانید. دارچین طعم‌دار نه تنها سرشار از فواید سلامتی است، بلکه می‌تواند به شما در رسیدن به هدف کاهش وزن کمک کند.

نتایج این مطالعه نشان می دهد که مصرف روزانه یک چهارم قاشق چایخوری از این ادویه متابولیسم بدن را تا 20 برابر بیشتر از ظرفیت طبیعی بدن افزایش می دهد و به بدن اجازه می دهد تا چربی و کالری انباشته شده را بسوزاند.سریعتر و کارآمدتر بسوزانید.

رژیم غذایی 5 روزه برای کاهش وزن سریع با دارچین

طبق مطالعه یک دانشگاه بریتانیایی، افرادی که از دارچین در رژیم غذایی خود استفاده می کنند 50 درصد بیشتر از سایر افراد وزن کم می کنند. این مقاله که در The Woman’world منتشر شده است، رژیم غذایی 5 روزه دارچین را ارائه می دهد.

خوردن دارچین 500 میلی گرم در صبحانه، 1000 میلی گرم برای ناهار و 500 میلی گرم برای شام توصیه می شود. این مقدار دارچین را می توانید به روش های مختلف مصرف کنید و پیشنهاد ما برای استفاده از این مقدار دارچین در غذاها می تواند در قالب یک برنامه غذایی باشد.

می توانید خلاق باشید و از روش های دیگری مانند خوردن سیب زمینی با دارچین یا کدو حلوایی آب پز با دارچین و بسیاری دستور العمل های دیگر در سه وعده غذایی روزانه خود استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که اگر به دارچین حساسیت دارید، این رژیم را حذف کنید.

دارچین و عسل برای صبحانه برای کاهش وزن سریع

مخلوط دارچین و عسل به طور کامل تجمع چربی در بدن را متوقف می کند. عسل به خودی خود ماده بسیار موثری برای کاهش وزن است زیرا سوخت و ساز بدن را تسریع می کند و در صورت مصرف با دارچین انگل ها و قارچ های دستگاه گوارش را از بین می برد و همچنین از مشکلات گوارشی جلوگیری می کند و کاهش وزن خستگی و خستگی مداوم را به دنبال خواهد داشت. .

برای این کار می توانید یک لیوان آب جوش بیاورید و سپس یک قاشق غذاخوری دارچین اضافه کنید و بگذارید بجوشد. بعد از نیم ساعت 2 قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید و به عنوان یک صبحانه شیرین و خوشمزه میل کنید. (توجه داشته باشید که افزودن عسل به آب داغ باعث از بین رفتن آنزیم های موجود در عسل می شود.)

دارچین و اسفناج در ناهار برای 5 روز کاهش وزن

روش دیگر استفاده از دارچین برای کاهش وزن این است که یک قاشق کوچک پودر دارچین را در مقدار مناسب آب اسفناج بریزید و آن را با غذاهای سبک و کم چرب مانند مرغ کبابی یا یک غذای سبزی با آب گوشت بدون چربی برای ناهار سرو کنید.

برای تهیه آب اسفناج و دارچین نیز می توانید با ریختن مقداری هویج و اسفناج در مخلوط کن از روش مناسب تری استفاده کنید و پس از حل شدن مواد، آب این دو ماده را در لیوان بریزید و یک قاشق کوچک دارچین به آن اضافه کنید و هم بزنید و سرو کنید. .

چای دارچین برای کاهش وزن

مصرف منظم چای دارچین می تواند چربی بدن به خصوص چربی شکم را کاهش دهد. اگر دوست دارید غذاهای شیرین بخورید، خوردن یک فنجان چای دارچین می تواند چربی را کاهش دهد. این به دلیل وجود آنتی اکسیدان هایی است که سموم را از بدن خارج کرده و چربی ها را تجزیه می کند. ماده ای به نام دهیدراته دارچین در دارچین وجود دارد و باعث ایجاد بوی مطبوع در دارچین می شود. این منجر به فرآیند گرمازایی در بدن می شود و این فرآیند باعث گرما و افزایش متابولیسم و ​​همچنین سوزاندن کالری می شود. بنابراین با مصرف دارچین به کاهش وزن سریع بخصوص در ناحیه شکم دست خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید