کاپیتان دوم پرسپولیس تیم یحیی ماندنی شد؟

کاپیتان دوم پرسپولیس تیم یحیی ماندنی شد؟

یکی از بازیکنانی که در لیست انتظار یحیی گل محمدی برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس قرار دارد، کاپیتان دوم این تیم است.

کمال سوگنیا هافبک پرسپولیس پرافتخارترین بازیکن این تیم محسوب می شود. سهدانیا با 8 فصل بازی در پرسپولیس یکی از رکوردداران حضور مستمر در این تیم در تاریخ لیگ برتر است. هافبک شماره 11 سرخپوشان در این مدت 6 قهرمانی لیگ را با پرسپولیس به دست آورد و تنها بازیکنی است که در دوران طلایی پرسپولیس حضور داشته است. با برد بیست و دوم پرسپولیس در لیگ، کمال سغدنیا به تنهایی به پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس تبدیل شد. ساقیدنیا همراه با پرسپولیس قهرمان لیگ های شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و دوم شد. کمال پیش از این با افشین پیروانی، بهروز دریشفرد، بوژیدار رادوشوویچ و جلال حسینی که 5 بار با پرسپولیس قهرمان شده بودند، این رکورد را به دست آورده بود.

کمال صغنیا هنوز یک سال از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده است اما اگر میلاد سرلک از این تیم جدا شود یا یحیی گل محمدی نتواند هافبک دفاعی مناسبی برای تیمش پیدا کند شاید امیدوار به ماندن باشد.

کاپیتان دوم پرسپولیس در فصل گذشته اغلب روی نیمکت می نشست و چندان بازی نمی کرد اما هر زمان که وارد زمین می شد توانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد. صغاده نیا هم تجربه زیادی دارد و شاید در صورت عدم موفقیت پرسپولیس و یحیی گل محمدی در خرید هافبک دفاعی جدید در این تیم بماند.

شماره 11 قرمزها با وجود اینکه از تراکتور و یکی دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، هنوز به همین دلیل به پیشنهادات پاسخ نداده و منتظر است تا ببیند یحیی گل محمدی چه تصمیمی می گیرد.

ساساعدنیا با یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر بدش نمی آید که رکورد 7 قهرمانی با پرسپولیس در این رقابت ها را هم ردیف کند و دست نیافتنی شود.

دیدگاهتان را بنویسید