کدام مدیر استقلالی می خواست پرسپولیس را نابود کند؟

کدام مدیر استقلالی می خواست پرسپولیس را نابود کند؟

در سال 1387 که مدیریت باشگاه پرسپولیس در دست داریوش مصطفوی بود، این تیم به نتیجه نرسید و همین مشکل باعث نارضایتی بزرگان باشگاه از عملکرد این مدیرعامل شد. زنده یاد مهرداد میناوند یکی از منتقدان اصلی مصطفی بود و او را یک استقلالی تمام عیار می دانست و در همان زمان شایعه شده بود که بازیکن سابق پرسپولیس در زندان امارات به سر می برد. میناوند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی در تاریخ 14 آذر 96 اظهارات جالبی را مطرح کرد. وی در این گفت و گو گفت: از زمانی که مصطفوی مدیرعامل پرسپولیس شد، نمی توانیم بگوییم پرسپولیسی هستیم. او به استقلال علاقه دارد به همین دلیل حکمرانی اش در پرسپولیس منطقی نیست، چون نسبت به پالش ها تعصب ندارد.

وی در ادامه عنوان کرد: مصطفوی همیشه در اردوی تیم ملی با من آبی و قرمز بازی می کرد و برای استقلالی ها می خواند. پس نمی توان به پرسپولیس کمک کرد و پرسپولیس را موفق کرد.

زنده یاد میناوند درباره حبس یک شهروند پرسپولیسی در امارات توضیح داد. یک شهروند پرسپولیسی که در امارات تجارت می کند شایعه شده است که به دلیل بدهی در زندان است. من آن را در امارات ندارم و الان که دارم مصاحبه می کنم در زندان نیستم.

دیدگاهتان را بنویسید