فدراسیون کشتی از مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان توضیح خواست.


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882129

پس از اتفاقاتی که در آخرین مرحله از رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی رخ داد

فدراسیون کشتی از مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در خصوص اتفاقات رخ داده در مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی که امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، خواستار توضیح شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان جدال حسن یزدانی و علیرضا کریمی نمایندگان وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد، هجوم تماشاگران باعث ایجاد اختلال در برگزاری مسابقات شد. این تا جایی بود که حراست فیزیکی مجموعه آزادی علیرغم تلاش خود نتوانست نظم را برقرار کند و مدیر حراست وزارت ورزش باید پاسخگوی این تخلف باشد.

اگر تصمیم نگیرید و اقدامات لازم را برای ایجاد نظم در مکان انجام ندهید، می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. بدون شک حسن یزدانی سرمایه ملی کشور و یکی از برندهای ورزشی ایران در دنیا محسوب می شود و آقای شهیدی باید پاسخگوی این عدم هماهنگی باشد.

این اتفاق در حالی رخ داد که رئیس محترم حراست وزارت ورزش چندی پیش مصاحبه ای در خصوص چرایی پیگیری حق طلبی انجام داد و آقای شهیدی باید توضیح دهد که چرا این آشفتگی در سالن 12 هزار نفری رخ داده است.

متأسفانه پیمان درشکار، امیرحسین زارع، حسن یزدانی و کامران قاسم پور با هجوم تماشاگران به روی تشک مسابقه دچار مصدومیت جزئی شدند و حراست وزارت ورزش و جوانان باید پاسخگوی این حوادث باشد.

باید بدانیم که کشتی به عنوان اولین رشته ورزشی ایران پایگاه مردمی زیادی دارد و همانطور که می بینید در میان ازدحام چند هزار نفری سالن مسابقات حضور چشمگیری از تماشاگران علاقه مند داشت.

امیدواریم سازمان حراست کشور به دلیل اتفاقاتی که امسال در مهم ترین رقابت های کشتی داخلی کشور رخ داد، مدیریت حراست وزارت ورزش و جوانان را زیر ذره بین بگذارد. تا خدای ناکرده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم که منجر به فاجعه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید